۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
07:03

فرشاد عربشاهی اعلام کرد؛ کیمیاگران اسوه کویر به تولید النگوی فیوژن و ریخته‌گری در شهر یزد مشغول می‌باشد/ طراحی زیورآلات شرکت کیمیاگران اسوه کویر به هیچ عنوان کپی کاری نیست/ بجزشهر یزد، در تهران و دوبی نیز دفتر فروش داریم/ امیدوارم مشکلات طلا فروشان با حمایت دولت حل شود

10:3821۰
مدیرعامل شرکت کیمیاگران اسوه کویر گفت : طراحی زیورآلات و محصولات شرکت کیمیاگران اسوه کویر درشهر یزد توسط خودمان انجام و به هیچ عنوان کپی کاری نیست و محصولات در سراسر کشور توسط عاملین فروش به دست مشتریان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرشاد عربشاهی مدیرعامل شرکت کیمیاگران اسوه کویر اظهارداشت : بنده متخصص در تولید و طراحی جواهرات با استفاده از طلا، نقره، الماس و سنگ‌های قیمتی هستم و در حدود ۳۰ سال است که در حوزه تولید طلا و مصنوعات طلا فعالیت می‌کنم.

وی تصریح کرد: شرکت کیمیاگران اسوه کویر درشهر یزد زیرنظر قرارگاه شهید باکری وبه مدت ۳  سال است که مشغول به تولید النگوی فیوژن و ریخته‌گری در شهر یزد مشغول می‌باشد و خوشبختانه موفقیت‌های بسیاری در این استان صاحب سبک کسب کرده است.

عربشاهی عنوان داشت : طراحی و ساخت این زیورآلات بر روی آلیاژ  صورت می‌گیرد، بدین صورت که طلا بعد از ریفاینری به آلیاژ تبدیل می‌شود که دارای ضمانت برگشت قطعی، گارانتی و خدمات پس از فروش است.

مدیرعامل شرکت کیمیاگران اسوه کویر با اشاره به اینکه بجز تولید و طراحی، به عنوان مشاور تخصصی در حوزه طلا و جواهرات فعالیت دارد، ابرازداشت : طراحی زیورآلات توسط خودمان انجام و به هیچ عنوان کپی کاری نداریم و محصولات ما در سراسر کشور توسط عاملین فروش به دست مشتریان می‌رسد.

وی در خصوص حضور شرکت درنمایشگاه اصفهان نیز بیان داشت : هفدهمین نمایشگاه بین المللی طلا، فلزات گرانبها، گوهر سنگ ها، ماشین آلات اصفهان به لحاظ کمی و کیفی در سطح بسیار بالایی قرار دارد که خوشبختانه مشتریان از غرفه ما بازدید قابل توجهی داشته‌اند و توانستیم چندین بنکدار را جذب کنیم.

عربشاهی خاطرنشان کرد: شرکت کیمیاگران اسوه کویر یزد بجز شهر یزد، در تهران و دوبی نیز دفتر فروش داشته و به تازگی در نمایشگاه ترکیه شرکت کرده‌ایم وتلاش ما این بوده که بهترین محصول را به مخاطب ارائه دهیم .

وی درخصوص مشکل مالیاتی فروشندگان و صنف طلا هم توضیح داد: مشکل ما بحث مالیات نیست، چرا که پیش از این نیز پرداخت می‌کردیم؛ بلکه مشکل اصلی ثبت موجودی طلای شرکت‌هاست و این سوال مطرح می‌شود که از کجا معلوم این سامانه هک نشده باشد و بدنبال آن مشکل به خطر افتادن طلافروش‌ها ایجاد نشود.

عربشاهی در پایان سخنان خود گفت : خوشبختانه امروز نیز با مسئولین پیرامون مشکلات اخیر صحبت‌هایی شد که امید است مشکلات با حمایت دولت حل شود و این صنعت هنری که سینه به سینه منتقل شده، با دلسوزی و عشق صنعتگران به رشد و شکوفایی دوچندان برسد.

اطلاعات تماس :

  • آدرس : یزد. بلوار شهید مدرس خیابان امام رضا(ع) غربی،خیابان شهید اندرزگو، قرارگاه شهید مهدی باکری کدپستی: ۸۹۱۵۴۵۷۳۳۳
  • تلفن:
  •   ۰۲۱۹۱۰۹۲۱۳۴ / ۰۹۱۳۳۵۴۳۷۳۰ / ۰۳۵۹۱۰۹۲۱۳۴
  • سایت : osvehgold.ir
  • اینستاگرام : osvehgold
  • ساعت کاری : شنبه تا پنجشنبه ۱۵:۰۰-۰۸:۰۰

 

محصولات :

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=9141

758 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند