05 / 05 / 2024
00:20

سفری جذاب و دوست داشتنی با اقامت در مجتمع اقامتی روناک کاشان

03:0923۰
هتل روناک کاشان (Ronak Hotel) یکی از مراکز اقامتی نوساز و تازه تاسیس در شهر تاریخی کاشان بوده و در سال ۱۳۹۸ با هدف خدمات رسانی به گردشگران و مهمانان عزیز، در مجتمع خدمات رفاهی بین راهی روناک به بهره برداری رسیده است.

هتل روناک کاشان (Ronak Hotel) یکی از مراکز اقامتی نوساز و تازه تاسیس در شهر تاریخی کاشان محسوب می‌شود. این مجموعه اقامتی در سال ۱۳۹۸ با هدف خدمات رسانی به گردشگران و مهمانان عزیز، در مجتمع خدمات رفاهی بین راهی روناک به بهره برداری رسید. مسافران و گردشگرانی که در سفرشان قصد گذر از اتوبان کاشان-قم را دارند، می‌توانند با رزرو هتل روناک کاشان در مسیر، استراحت کنند.

هتل روناک کاشان هتلی کوچک و دارای ۵ واحد اقامتی در یک طبقه است که به صورت اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. هزینه رزرو هتل روناک کاشان با توجه به امکانات و خدمات خوبش، در حد متوسط است و میهمانان این هتل از وضعیت نظافت، کیفیت اقامتگاه نسبت به قیمت و خوش‌رویی و رفتار خوب کارکنان اعلام رضایت کرده‌اند. میهمانان و مسافران عزیز با اقامت در این هتل می‌توانند از امکانات خوب مجتمع رفاهی مانند محوطه باصفا، رستوران، کافی شاپ و فست فود مجموعه نیز استفاده کنند.

آدرس : کیلومتر ۳ اتوبان کاشان قم

تلفن :

۰۹۱۳۲۶۱۴۳۳۸

۰۹۱۳۳۶۱۵۰۷۶

رزرو هتل :

۰۹۹۱۱۰۰۳۳۴۰

اینستاگرام :

ronakcomplex.ir

 

Ronak Kashan

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8955

706 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند