27 / 04 / 2024
09:00

نوری: شرایط نکونام هم مانند فرهاد مجیدی است

03:00954۰

پیشکسوت تیم استقلال گفت: جواد نکونام هم شرایطی مثل فرهاد مجیدی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری محمد نوری، در خصوص روند انتخاب سرمربی جدید استقلال، اظهار داشت: روند دلهره آور و زمان‌بری بود. هوادارن نگران بودند چون گزینه‌هایی مطرح شدند که برای هواداران قابل هضم نبود و به نوعی بازار گرمی شد. مربی خارجی هم آمد و رفت. گزینه اصلی جواد نکونام بود و کش و قوس‌های زیادی به وجود آمد. به هرحال او سرمربی استقلال شد و فشار هواداران هم تاثیر داشت. در کل روند خوبی نبود که باعث ایجاد حواشی هم شد.

نکونام هم مشکل فرهاد مجیدی را دارد

پیشکسوت استقلال در مورد حضور نکونام روی نیمکت آبی‌ها، گفت: همه می‌دانند او رزومه فوتبالی خوبی دارد. در مربیگری هم نمره خوبی دارد. با اینحال مانند هندوانه در بسته است‌. فرهادم که آمد فشارهای زیادی ایجاد شد. بسیاری گفتند موفق نمی‌شود. برای نکونام هم همین مشکل و شرایط وجود دارد. او باید به مرور زمان تیم بستن و مدیریت حواشی را نشان بدهد. بنابراین باید به او نیز وقت داد. از طرفی این خیلی مهم است که چه بازیکنانی جذب می‌شوند و در کنار آن بازیکنان کلیدی حفظ شوند. امیدوارم حمایت هواداران و پیشکسوتان جواب بدهد. ان‌شاالله با پشتیبانی هواداران بتواند نتایج خوبی بگیرد و به جام برسد.

ویژگی نکونام در کنار زمین

وی در خصوص امیدواری‌ها به استقلال نکونام، اظهار داشت: همانطور که گفتم او رزومه‌ خوبی در زمان بازی‌اش دارد. در مربیگری هم عملکرد بدی نداشته است. با فولاد تجربه آسیایی دارد. یکی از ویژگی‌های او این است که کنار خط عصبی نیست. کنترل دارد و می‌تواند مدیریت کند. از لحاظ فنی باید خودش را ثابت کند. ضمن اینکه اگر بتواند کادر فنی و نیمکت قوی داشته باشد، پتانسیل‌هایش بیشتر بُروز می‌کنند.

احمدزاده مثل سیاوش یزدانی است

نوری در مورد اینکه سرپرست باشگاه نقل و انتقالات را به طور کامل در اختیار سرمربی تیم گذاشته، گفت: عرفش هم همین است‌. بازیکن را باید سرمربی انتخاب کند. کار صحیح همین است چون سرمربی باید بابت نتتیج و شرایط فنی جوابگو باشد. به شرط اینکه بازیکنان جذب شده، سطح بالا و کلیدی باشند. در این بین یکی دو اسم مانند فرشاد احمدزاده شنیدم. شاید هم شایعه باشد، نمی‌دانم. یزدانی که از سپاهان آمد گفتم این بازیکن مشکل عصبی دارد. همان هم شد. احمدزاده هم بازیکن خوبی است اما در زمین عصبی است. بااینحال نظر، نظر نکونام است. ان‌شاالله هر بازیکنی جذب می‌شود بتواند از لحاظ فنی به استقلال کمک کند.

وی تصریح کرد: این خیلی خوب است که خود نکونام بازیکنان را انتخاب و برنامه ریزی می‌کند. هواداران به نکونام اعتناد کردند. امیدوارم انتخاب‌های او سطح بالا باشند که به تیم کمک کنند تا رضایت هواداران را در پی داشته باشد.

پایان پیام/ م

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=7995

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند