17 / 05 / 2024
14:26

مهندس آریا نوروزی اعلام کرد؛ تجهیز گستر آزما تولیدکننده دیونایزرهای آزمایشگاهی صنعتی و تجهیزات آزمایشگاهی و میکروسکوپ می باشد/ آزمایشگاه تشخیص طبی شقایق در بهبود کیفیت دستگاه‌ها کمک بسیار زیادی انجام داد

02:01136۰

مهندس آریا نوروزی در گفتگو با خبر ایران اعلام کرد؛

تجهیز گستر آزما تولیدکننده دیونایزرهای

 مدیرعامل شرکت تجهیز گستر آزما گفت: شرکت تجهیز گستر آزما تولیدکننده دستگاه‌های دیونایزر(دستگاه‌های تولیدکننده آب مقطر) است که توسط سیستم RO و یون‌زدایی آب خالص تولید می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، مهندس آریانوروزی مدیرعامل شرکت تجهیزگستر آزما اظهارداشت: شرکت تجهیز گستر آزما تولیدکننده دستگاه‌های دیونایزر (دستگاه‌های تولیدکننده آب مقطر) هستیم که توسط سیستم RO و یون‌زدایی آب خالص تولید می‌کنیم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در این روش مصرف برق و هدررفت آب بسیار پایین بوده و در مقابل سرعت تولید آب مقطر بسیار بالاست. این سیستم مجهز به اوزون ژنراتور با فیلتر ۲ دهم میکرون است و آب فوق خالص برای دستگاه‌های HPLC و GC تولید می‌کند.

مهندس نوروزی ادامه داد: دستگاه کوچکترونیز برای مصرف آب مقطر از روزی ۲۰ لیتر تا ۱۵۰۰ لیتر هم داریم که بسته به نیاز مشتری عرض می‌شود.

 

وی عنوان داشت: دستگاه ROLAB تولید خود ماست که قطعات آن از تایوان و کره وارد می‌شود و دارای مجوز اداره تجهیزات پزشکی و صنعت و تجارت است که ۱۸ سال در ساخت این نوع دستگاه سابقه داریم.

مهندس نوروزی افزود : این دستگاه درآزمایشگاه‌های تشخیص طبی و صنایع غذایی، دانشگاه‌هاو مراکز تحقیقاتی و … استفاده می‌شود. در کنار تولید این دستگاه‌ها، آزمایشگاه تشخیص طبی هم داریم به اسم آزمایشگاه شقایق که کمک بسیار زیادی در بهبود کیفیت دستگاه‌ها دارد.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/520000000_akxhani.jpg

مدیرعامل شرکت تجهیز گستر آزما ابرازداشت: به جهت کیفیت بالای محصول و قیمت مناسب آن، تاکنون چندین دستگاه نیز به ترکیه، عراق و افغانستان صادر کرده‌ایم که قابل رقابت با بهترین دستگاه‌های خارجی است.

وی درپایان سخنان خود گفت : این دستگاه‌ها نصف قیمت داخلی و یک هشتم قیمت خارجی به فروش می‌رسد که مزیت بسیار بالایی برای خریداران دارد.

آدرس کارخانه: اسلامشهر
آدرس دفتر فروش: تهران، یوسف آباد

اینستاگرام :

tajhizgostarazma

تلفن ها:

۰۹۱۲۲۱۴۲۴۰۵

۰۲۱۸۸۷۱۴۲۷۲

۰۲۱۸۸۷۱۴۱۸۲

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/033333_oygtpzj.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/0999_gremwcd.jpg

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8621

708 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند