15 / 05 / 2024
17:48

آرلین قصری اعلام کرد؛ شرکت فرنام بسپار در زمینه صنعت ژئوسنتتیک،صنعت خودرو، صنعت بسته‌بندی و باتری سپراتورفعالیت دارد/ محصول جدید فرنام بسپاربا عنوان لاینر برای ماشین‌های وانتی به بازار می آید/ ژئوممبران بعنوان محافظ پروژه‌های شیلاتی موجب افزایش بازدهی محصولات می‌گردد

11:0083۰
معاون توسعه کسب و کار شرکت دانش بنیان فرنام بسپارگفت: ازآنجایی که محصولات ژئوممبران بعنوان محافظ پروژه‌های شیلاتی هستند، هدف ازاستفاده از آن جلوگیری از بیماری‌ها و موانعی است که برای رشد و توسعه صنعت شیلات نقش‌آفرینی کرده و موجب افزایش بازدهی محصولات شیلات می‌گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، آرلین قصری عضو هیئت مدیره و معاون توسعه کسب و کار شرکت دانش بنیان فرنام بسپار گفت: شرکت دانش بنیان فرنام بسپاربا قدمت ۴۰ ساله فعالیت خود را در زمینه صنعت ژئو سنتتیک، صنعت خودرو، صنعت بسته‌بندی و باتری سپراتور بکار بسته است.

قصری تصریح کرد : شرکت فرنام بسپار ۱۶ سال است که در زمینه قطعات و صنعت ژئوسنتتیک و همچنین بعنوان قدیمی‌ترین تولیدکننده ورق ۷ متری کشورنقش‌آفرینی کرده است.

وی عنوان داشت: نگاه شرکت فرنام بسپارهمواره حمایت از منابع ملی بوده و سعی داشته تا همیشه محصولاتی را در چارچوب استاندارد تولید کند و با توجه به اینکه این محصولات فوق مهندسی هستند، اقدام به تاسیس مجهزترین آزمایشگاه ژئوسنتتیک در کشور کرده است و دارای گواهینامه ۱۷۰۲۵ در اداره استاندارد می‌باشد.

قصری ادامه داد: شرکت دانش بنیان فرنام بسپار امسال نیز محصول جدیدی تحت عنوان لاینر برای ماشین‌های وانتی به سبد خود افزوده است.

وی افزود : همچنین، با توجه به اینکه درحال حاضر درنمایشگاه شیلات شرکت کرده‌ایم و ازآنجایی که محصولات ژئوممبران بعنوان محافظ پروژه‌های شیلاتی هستند، هدف ازاستفاده از آن جلوگیری از بیماری‌ها و موانعی است که برای رشد و توسعه صنعت شیلات نقش‌آفرینی کرده و موجب افزایش بازدهی محصولات شیلات می‌گردد.

قصری ابرازداشت: شرکت فرنام بسپار فروش مستقیم درداخل کشور ندارد و تمامی میزان فروش از طریق نمایندگان استانی انجام می‌گیرد، البته لاین صادراتی کشور نیز فعال بوده و به کشورهای همسایه صادرات محصول داریم.

وی درپایان سخنان خود گفت: ما نیازبه حمایت ارگان‌های مربوطه در جهت افزایش نقدینگی به تولیدکنندگان و آبزی‌پروران داریم تا بتوانیم فعالیت های خود را گسترش داده و به روند رو به رشدمان  و همچنین به خدمت رسانی به کشور عزیزمان و نقش آفرینی در صنایع ادامه دهیم.

تماس با ما:

آدرس کارخانه عباس‌آباد: جاده خاوران،بعد از پلیس راه شریف آباد، شهرک صنعتی عباس آباد ،انتهای بلوار ابن سینا ،خیابان کوشاوران،کوی ۱۲،شماره۲۵۷۴

تلفن تماس: ۰۰۹۸۲۱۷۴۶۸۷

خانم مهندس قصری: ۰۹۱۲۲۰۱۳۰۸۰

 

آدرس کارخانه صفادشت: کیلومتر ۲۰ جاده شهریار به اشتهارد، شهرک صنعتی صفادشت، خیابان اول شرقی، پلاک ۱۰۴

سایت : farnambaspar.com

 

تاریخچه:

شرکت فرنام بسپار فعالیت خود را با نام تولیدی پارس وکیوم از سال ۱۳۶۲ آغاز و با بهره برداری از سیستم وکیوم ترموفورمینگ (Vacuum Thermoforming) به مجموعه ارائه دهندگان خدمات به صنعت بسته بندی  پیوسته است و افتخار دارد که در ادامه، به عنوان ارائه دهنده خدمات با طراحی و تولید شانه های پلاستیکی میوه جات که در توسعه بازارصادر کنندگان  معرفی  گشته، و با بهره گیری از قوه خلاقیت ماکت های آناتومی برای کمک به آموزش نقش مهمی را ایفا نموده و کیف و چمدان های پلاستیکی را نیز با شیوه مشابه تولید و به بازار معرفی نموده است.

در سال ۱۳۷۴ با رویکرد مشابه، طراحی و ساخت اولین خط تولید ورق های پلاستیک، در سال ۱۳۷۶ دومین خط، در سال ۱۳۸۱ سومین خط و در سال ۱۳۸۷ چهارمین خط را به پایان رسانیده ، و ارائه خدمات بیشتر به صنعت بسنه بندی تولید قطعات خودرو و قطعات سایر صنایع را نیز با عرضه محصولات آغاز نموده است.

با بهره برداری از تجهیزات ساخت خود در سال ۱۳۸۷ برای تولید محصولات (Geo synthetic) با طراحی و ساخت ورق های گیره دار پلی اتیلن (Gripped Liner) گام جدیدی را برای فعالیتی نوین برداشته است. نتیجه این فعالیت را در سال ۱۳۸۷ با افزایش تولید (Geo Membrane, Geogrid, Geodrain, Geocomposite) گسترش داده  و اکنون  با جلب رضایت مشتریان با مجموعه  محصولات مذکور، در سکوی اول تولید محصولات ژئوسنتتیک در داخل کشور را بخود اختصاص داده است. با شرایط مشابه پس از ورود مجدد به صنعت خودرو در سال ۱۳۸۱، با تولید مجموعه قطعات مندرج در لیست مربوطه توانسته است به توسعه تلاش در این صنعت نیز بپردازد.

 

محصولات:

 

لیست شعب و نمایندگان

 

 

ورق‌ ژئوممبران

در این صفحه اطلاعات کامل ورق ژئوممبران قابل مشاهده است. برای اطلاع از قیمت ورق ژئوممبران می توانید با واحد فروش در ارتباط باشید: ۰۲۱۷۴۶۸۷٫٫٫
ورق ژئوممبران

ژئوممبران دو لایه آبی مشکی

در این صفحه اطلاعات کامل ژئوممبران دو لایه آبی و مشکی قابل مشاهده است. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با واحد فروش در ارتباط باشید….
ژئوممبران دو لایه آبی مشکی

ژئوممبران مضرس

در این صفحه اطلاعات کامل ژئوممبران مضرس قابل مشاهده است. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با واحد فروش در ارتباط باشید….
ژئو ممبران مضرس

ژئوممبران تی گریپ

در این صفحه اطلاعات کامل ژئوممبران تی گریپ قابل مشاهده است. برای اطلاع از قیمت این محصول می توانید با واحد فروش در ارتباط باشید…….
ژئوممبران تی گریپ

ژئوممبران شناور

در این صفحه اطلاعات کامل ژئوممبران شناور قابل مشاهده است. برای اطلاع از قیمت این محصول و سایر مشخصات آن می توانید با واحد فروش در ارتباط باشید….
لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8648

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند