19 / 04 / 2024
11:48

امید بی‌نظیر اعلام کرد؛ شرکت اسنا تولید کننده اتوبوس های ۱۸ متری در شهر تبریزاست/ شاسی و بدنه اتوبوس جدید شرکت اسنا دارای پوشش ضد خوردگی (ED) بوده و دوربین ۳۶۰ درجه دارد/ اتوبوس‌های ۹ متری، ۱۲ متری و ۱۸ متری شرکت اسنا در ناوگان برون شهری استفاده خواهند شد

04:19199۰
قائم مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی ستاره نیک آریا (اسنا) گفت : اتوبوس جدید شرکت اسنا تنها اتوبوس در کشور است که شاسی و بدنه آن دارای پوشش ضد خوردگی (ED) بوده و دوربین ۳۶۰ درجه دارد و مجهز به سامانه FCWABWS است .
شرکت اسنا تولید کننده اتوبوس های ۱۸ متری در شهر تبریزاست/ شاسی و بدنه اتوبوس جدید شرکت اسنا دارای پوشش ضد خوردگی (ED) بوده و دوربین ۳۶۰ درجه دارد/ اتوبوس‌های ۹ متری، ۱۲ متری و ۱۸ متری شرکت اسنا در ناوگان برون شهری استفاده خواهند شد

به گزارش میدان خبری امید بی‌نظیر قائم مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی ستاره نیک آریا (اسنا) اظهارداشت : شرکت اسنا در سال ۱۳۸۳ به ثبت رسید. ما در شرکت سابقا تولیدکننده اتوبوس‌های BRT شهر تهران، اصفهان و تبریز بودیم که در حدود ۱۰۰۰ دستگاه دوکابینه از آن هم‌اکنون در خطوط BRT شهر تهران فعال می‌باشند.
وی با اشاره به اینکه اتوبوس های تولیدی شرکت اسنا ۱۸ متری بوده و در شهر تبریز تولید شده‌اند ، تصریح کرد : اتوبوس جدید شرکت ما، اتوبوس تک‌کابین ۱۲ متری می‌باشد که با استانداروهای روز اروپا و با امکانات ویژه ایمنی و رفاهی برای راننده و مسافرین آماده ناوگان حمل و نقل شهری می‌باشد.
بی‌نظیر عنوان داشت : اتوبوس جدید شرکت اسنا تنها اتوبوس در کشور است که شاسی و بدنه آن دارای پوشش ضد خوردگی (ED) بوده و دوربین ۳۶۰ درجه دارد و مجهز به سامانه FCWABWS است . این دو سامانه کمک می‌کند تا راننده بتواند در تشخیص اجسام و موانعی که در جلوی اتوبوس هستند با هشدار سیستم مواجه شود و رانندگی بین خطوط کنترل شود.
وی ادامه داد : این اتوبوس شامل اتوهلد می‌باشد که در شیب‌های مثبت و منفی اجازه حرکت اتوبوس بدون اختیار راننده را نمی‌دهد و بهترین و جدیدترین مدل گیربکس با برند جهانی در آن بکار رفته و کاملا هوشمند است. همچنین هزینه‌های مربوط به تعمیرات و نگهداری و انتشار آلاینده‌های لنت ترمز را به شدت کاهش می‌دهد و این کاهش آلایندگی در کلانشهری چون تهران که پر از اتوبوس فرسوده می‌باشد، بسیار موثر است.
قائم مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی ستاره نیک آریا (اسنا) افزود : استاندارد آلایندگی موتور نیز EURU5 بوده که سطح قابل قبولی از گازهای Progi می‌باشد وازبهترین صندلی‌های اتوبوس شهری در ساخت آن استفاده شده و ارگونومی بسیار مناسبی برای مسافرین دارد. همچنین از امکانات رفاهی دیگر این اتوبوس می‌توان به شارژر usb کار گذاشته شده در صندلی، کولر تهویه مطبوع، بخاری درجا، کفپوش، شیشه‌های رنگی و پرده هوا نام برد. اتوبوس ارتفاع سقف مناسبی دارد و شاسی آن به هیچ عنوان پوسیده نمی‌شود . همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و ۲ محور بصورت مستقل دارد که به سمت ایستگاه تغییر زاویه می‌دهد که از بهترین برندهای اروپایی تهیه شده است.
وی ادامه داد : از برنامه‌های بعدی ما استفاده از این اتوبوس‌های ۹ متری، ۱۲ متری و ۱۸ متری در ناوگان برون شهری می‌باشد. همچنین اتوبوس‌های ۹ متری استفاده راحت‌تری نسبت به مینی‌بوس‌ها در شهرهای اقماری دارند

 

محصولات :

 

اتوبوس شهری مدل 12 متری
اتوبوس شهری مدل ۱۲ متری
اتوبوس شهری مدل ۱۲ متری

جدید
اتوبوس شهری ۱۸ متری
اتوبوس شهری ۱۸ متری
اتوبوس شهری ۱۸ متری

جدید

 

 

 

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=6609

696 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند