27 / 04 / 2024
10:49

روزی به نام خادمین شریف شهر

02:00101۰

معاون شهردار تهران گفت: نام‌گذاری روزی به نام «پاکبان» فرصتی است برای یادآوری تمامی تلاش ها و مجاهدت های این قشر که سخت ترین وظایف را با همتی مثال زدنی انجام می دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، حسین نظری معاون خدمات شهری در یادداشتی که در اختیار خبرگزاری فارس قرار داد، نوشت: تهران شهری با بیش از ۲۰۰ سال سابقه پایتختی و با جمعیتی بیش از ۹ میلیون نفر، از جمله کلانشهرهای موثر در دنیای امروز است، دنیایی که یکی از مهم ترین مولفه های حکمرانی در آن، تامین خواسته های شهروندانش است.

تجربه اداره شهرهای مختلف در طول سال ها نشان می دهد که در میان تمامی درخواست ها و تقاضاهای شهروندان از مدیریت شهری، نظافت شهر از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. در تهران نیز مانند تمامی شهرهای جهان پاکیزگی شهر در تمامی دوره های مدیریت شهری به ویژه در دوره اخیر از اولویت ها بوده و تلاش می شود برنامه ریزی ها به این موضوع مهم معطوف شود .

به طور قطع، تحقق این مهم با ‌«پاکبان» های عزیز شهر به عنوان شریف ترین و زحمتکش ترین نیروهای خدوم شهرداری تهران امکان پذیر است . پاکبانانی که در تمامی ساعات شبانه روز و بدون توجه به مناسبت های شادی و غم همواره در سطح شهر حضور دارند تا تهرانی پاکیزه بسازند. تحت این شرایط، نام‌گذاری روزی به نام «پاکبان» فرصتی است برای یادآوری تمامی تلاش ها و مجاهدت های این قشر که سخت ترین وظایف را با همتی مثال زدنی انجام می دهند به این امید که مردم صبح خود را با منظره ای زیبا از شهر و آخرین ساعات حضور خود در خیابان ها را با تصویر زیبایی از جذابیت های تهران آغاز و به پایان برسانند.

“به نوبه خودم و مدیران شهری در شهر روز پاکبان را به همکاران زحمتکشم تبریک می گویم.”

 حسین نظری
معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران

پایان پیام/ م

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=7887

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند