29 / 03 / 2024
17:24

بازگشایی پاساژها و بازارهای مسقف از اول اردیبهشت

01:34299۰

به گزارش میدان خبری به نقل از اتاق اصناف تهران، قاسم نوده فراهانی با اشاره به جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: طی مکاتبات و پیگیری‌های مستمر اتاق اصناف تهران در نهایت امروز مصوب شد تا پاساژها و بازارهای مسقف از اول اردیبهشت فعالیت خود را آغاز نمایند.

نوده فراهانی افزود: پیرو این مصوبه ساعت فعالیت پاساژها و بازارهای مسقف تا ساعت ۱۸ (۶ بعد از ظهر) خواهد بود و این مراکز می بایست پس از این ساعت تعطیل نمایند.

وی تاکید کرد: تمامی واحدهای صنفی کم خطر مستقر در بازار تهران، پاساژها و بازارهای مسقف می‌بایست نسبت به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir اقدام و کد مجوز بهداشت را دریافت و در واحد صنفی خود نصب نمایند. فعالیت این واحدها بدون ثبت نام و دریافت کد مجوز غیر مجاز خواهد بود.

رئیس اتاق اصناف در پایان با علام اینکه صنوف پر خطر همچنان تعطیل می باشند، اظهار امیدواری کرد: همانطور که با پیگیری های صورت گرفته پاساژها و بازارهای مسقف بازگشایی گردید، در تلاشیم تا با همکاری و رعایت کامل پروتکل ها بهداشتی توسط اصناف و مردم عزیز، امکان فعالیت اصناف پر خطر نیز در مراحل دیگر مهیا گردد.

فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای به غیر از فروشگاه‌های سوپرمارکتی، بهداشتی و شوینده، پاساژ و مجتمع‌های تجاری و بازارهای مرکزی مسقف، آرایشگاه و سالن‌های زیبایی، آموزشگاه‌های رانندگی، رستوران، اغذیه‌فروشی، طباخی و فست‌فود (فقط امکان غذای بیرون بر دارند)، گرمابه، سونا و ماساژ، مراکز بازی و تفریحی و گیم‌نت، باشگاه‌های ورزشی و بدنسازی، تالار پذیرایی و سالن مراسم، قهوه‌خانه، چایخانه و تریا جزو صنوف پر خطر بوده و تا اطلاع ثانوی امکان بازگشایی واحدهای خود را ندارند.

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=4856

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند