15 / 05 / 2024
16:00

محمدرضا حکیمی‌فر اعلام کرد؛ شرکت هماناحکیم نوین درزمینه ساخت واجرای نما، ماکت سازی، تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌هادرسطح کشورفعالیت دارد/کودکان ماشایسته فضایی کاملاً کارتونی و فانتزی برای تجربه شادی دارند/ محصولات همانا ازجنس فایبرگلاس،سبک و مقاوم در برابر سرما گرما هستند

04:0093۰
مدیرعامل شرکت همانا حکیم نوین گفت: شرکت همانا حکیم نوین در امر طراحی ، ساخت و اجرای نمایشگاه‌ها، قالب سازی صنعتی ، ماکت سازی ،ساخت المان‌ها ، تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها در سطح کشور فعالیت دارد.
شرکت هماناحکیم نوین درزمینه ساخت واجرای نما، ماکت سازی، تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌هادرسطح کشورفعالیت دارد/کودکان ماشایسته فضایی کاملاً کارتونی و فانتزی برای تجربه شادی دارند/ محصولات همانا ازجنس فایبرگلاس،سبک و مقاوم در برابر سرما گرما هستند

محمدرضا حکیمی‌فر مدیرعامل شرکت همانا حکیم نوین در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت:   شرکت همانا از سال ۱۳۷۹ در امر طراحی ، ساخت اجرای نمایشگاه‌ها، قالب سازی صنعتی و ماکت سازی  و همچنین در ساخت المان‌ها ، تجهیزات پارک‌ها و شهربازی‌ها در سطح کشور فعالیت خود را آغاز نموده است.

وی با اشاره به اینکه زیباسازی پارک‌های آبی ، المان‌های شهربازی، شهر وحشت ها ، زیباسازی مدارس و مهد کودک‌ها تخصص ماست، تصریح کرد: شرکت همانا تاکنون پزوه های مختلفی را در سطح کشور اجرا نموده که ازجمله پروژه‌های اجرایی ما می‌توان به«سرزمین موج‌های آبی مشهد»، «پارک آبی اوشن کیش»،«شهر وحشت‌های خلیج فارس» و … اشاره کرد.

حکیمی‌فرعنوان داشت : هدف اصلی شرکت ما این بوده که دیزنی لند و تمینگ را در مجموعه‌های شهربازی کشورمان اجراکند، چراکه شهربازی‌های حال حاضر به لحاظ تمینگ و زیبایی بسیار ضعیف بوده و هنوزجای کار دارد، به همین دلیل ما در این صنعت تلاش کرده‌ایم تا روکشی از فضای شاد کارتونی رابرای شهربازی‌ها بوجود بیاوریم تا کودکان با ورود به این فضا احساس شادی کنند.

وی ادامه داد: ما ازطریق ساخت کاراکترها و عروسک‌های معروف بین‌المللی، تلاش می‌کنیم تا بتوانیم در این صنعت منش سرمایه‌گذاران را بسوی این بخش در سطح کشور نهادینه کنیم، چرا که کودکان ما شایسته آن هستند تا بتوانند  فضایی کاملاً کارتونی و فانتزی را تجربه کنند.

مدیرعامل همانا حکیم نوین ابرازداشت: حوزه گردشگری نیاز فراوانی به این صنعت دارد، چرا که با اجرای اینگونه دیزنی‌لندها در مهدکودک‌ها، پارک‌های آبی و شهربازی‌ها به جذب توریست کمک شایانی می‌شود و اگر این سیستم در صنعت گردشگری بصورت جامع و کامل اجرا شود، قطعاً در بحث گردشگری به یکی از کشورهای بنام خاورمیانه تبدیل خواهیم شد.

وی با اشاره به اینکه نحوه ساخت و طراحی محصولات شرکت همانا به صورت کاملاً تخصصی ، با طراحی ذهنی خاص و خلاق توسط طراحان متخصص است، تاکید کرد: کارهای ما بدلیل کیفیت بالا و استفاده از فایبرگلاس عمر طولانی دارد و در صورت بروز مشکل، با استفاده از متریال پلیمری محصولات تعمیر می‌شوند. همچنین، نصب، طراحی، ساخت و اجرای پروژه از طریق مجموعه صورت می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند از طریق فضای مجازی کارهای ما را دنبال کرده و در صورت لزوم سفارش خود را ثبت کنند.

حکیمی‌فر با اشاره به اینکه نمادهای اجرا شده ما از جنس فایبرگلاس ، سبک ، مقاوم در سرما گرما و قابلیت جابجایی آسان  دارند، گفت : اکثر فعالیت ما در پارکهای آبی، پارک‌های ژوراسیک و مراکز برگزاری جشن‌ها، مراکز تفریحی و جذب توریست می‌باشد.

وی درپایان سخنان خود گفت: شرکت همانا در زمینه انیماترونیک و سیستم‌های مکانیکی و ماشین‌های فانتزی توانمند است و تلاش کرده محصولات با کیفیتی را در این عرصه به مشتریان خود عرضه کند.
اطلاعات تماس :

مدیریت :

۰۹۱۲۵۶۱۶۴۳۱

خانم صداقت :

۰۹۳۵۲۱۴۲۷۱۹

اینستاگرام :

Hamanadecor

  آدرس: شهریار ، صفادشت، چهارراه ملارد به سمت صفادشت، محمد شهر، تالار پاریز

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/02_szjltuc.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/01_hvjogwm.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/07_lbfivol.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/04_klagsjj.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/05_advripg.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/06_cpsfvne.jpg

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8642

710 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند