19 / 04 / 2024
12:56

مهندس اکبرقهری درنشست خبری اعلام کرد؛ کمپین ۹واره سامانتل از اول تا نهم آذر ۹۹ خواهد بود/ هدف از رویداد ۹واره سامانتل ایجاد حس خوب بین مشتریان شرکت سامانتل است/ سامانتل از ایده های خدماتی خوب حمایت می کند/ سامانتل توانسته جایگاه خود را درکشور و دربازار اپراتوری ایران بازکند

03:13520۰

مدیرعامل سامانتل گفت : برنامه ۹واره سامانتل ازاول آذرماه ۹۹ شروع واختتامیه آن درتاریخ ۹ آذرماه ۹۹ درجزیره کیش به صورت آنلاین برگزار می شود.

به گزارش میدان خبری، نشست خبری «کمپین ۹ واره سامانتل » صبح امروز دوشنبه  ۲۶آبان ماه ۱۳۹۹ با حضور مهندس «اکبرقهری» مدیرعامل شرکت سامانتل ،«لعبت یزدانفر» معاون تجاری سامانتل و اصحاب رسانه در ساختمان مرکزی سامانتل برگزار و دراین نشست خبری « مهندس اکبرقهری »مدیرعامل بنیاد سامانتل اظهارداشت: شرکت سامانتل به عنوان اولین اپراتورمجازی کشورمحسوب می شود، که  ۴ سال ازفعالیت رسمی آن سپری می شود.

قهری تصریح کرد : سامانتل طی این سالیان توانسته جایگاه خود را درکشورو دربازاراپراتوری ایران بازکند. من اینکه برنامه ۹واره سامانتل نیز ازاول آذرماه ۹۹ شروع واختتامیه آن درتاریخ  ۹آذرماه ۹۹ درجزیره کیش به صورت آنلاین به پایان می رسد.

وی خاطرنشان کرد : برنامه ۹واره سامانتل ، رویداد بسیاربزرگی است که درشرکت سامانتل اتفاق می افتد و هدف ازاین رویدادایجاد حس خوب بین مشتریان این شرکت است و مشتریان ما از هر سازمان و نهادی که باشند موردحمایت ما قرار خواهندگرفته و کاملا تحت پوشش سامانتل خواهند بود.

مدیرعامل سامانتل ابرازداشت: مشترکان سامانتل خدمات خوبی ازجمله بیمه  و ارزش افزوده بیشتری نیز دریافت خواهندکرد.

 وی افزود : انتظارمی رود که اگرتعدادمشترکان سامانتل به یک میلیون نفربرسد سرویس های خاصی به آنان تعلق هم درحوزه های بانکی وهم درحوزه های بیمه ای خواهد گرفت.

مهندس قهری تاکید کرد : با مجوز دولت بالغ بر ۵ هزار استارتاپ در حال فعالیت هستند و همه به اپراتورها دسترسی دارند. ضمن اینکه همه این استارتاپ ها سیاست ها وامکانات خودشان را دارند. ازطرفی استارتاپ ها باید از امکانات خودشان استفاده کنند.

وی ادامه داد : ما در سامانتل اگر کسی ایده ای در خصوص خدماتی در اپراتورهای موبایل داشته باشند ، لب تاپ در اختیارش قرار می دهیم . سالیان سال است که نیاز به جنبش داریم و تلاش می کنیم فضاهای خالی در بازار را پر کنیم.درحقیقت اگر کسی بتواند دربازار ، بازاری را به وجود بیاورد، سامانتل از او حمایت خواهد کرد.

مدیرعامل سامانتل اضافه کرد: اعضای خانواده سامانتل بیشتر از خانواده بانک و بیمه سامان هستند و خدمات خود را دریافت می کنند. من اینکه از نگاه ما این خدمات کافی نیست و تلاش می کنیم خدمات محتوایی را نیز ارائه دهیم و مشترکین ما خدمات اافه برارزش افزوده نیز دریافت خواهند کرد.

مهندس قهری در پایان سخنان خود گفت:هم اکنون تعداد مشترکان سامانتل ۱۸۰هزارنفردرکشوربوده و بیشترمشترکین عضو گروه مالی سامان هستند که این تعداد درآینده نبزافزایش خواهدیافت و امیدواریم بتوانیم خدمات خود را بهتر از گذشته در خدمت مشترکین خود قرار دهیم.

یزدان فر: مشترکان باارسال عدد ۹ به شماره۰۹۹۹۹۹۹۹۰۰۰ دراین قرعه کشی کمپین ۹واره سامانتل شرکت کنند

لعبت یزدان فرمعاون تجاری سامانتل نیزدرادامه این نشست خبری اظهارداشت : کمپین ۹واره سامانتل از اول آذرماه ۹۹ آغاز و تا تاریخ ۹ آذرماه ۹۹ ادامه خواهد داشت ودرطی این مدت قرعه کشی برای اهدائ جوایز نیز برای مشترکان سامانتل انجام خواهد شد.

معاون تجاری سامانتل ادامه داد: مشترکان باارسال عدد ۹ به شماره۰۹۹۹۹۹۹۹۰۰۰ می توانند دراین قرعه کشی شرکت کنند و همه مشترکان نیز ۹ گیگ اینترنت رایگان دریافت خواهند کرد.

وی عنوان داشت: کلیه کسانی که ۱۸سال به بالا دارند می توانند دراین قرعه کشی شرکت کنند و جوایزارزنده ای به کسانی که برنده شوند تعلق خواهد گرفت .

بنابراین گزارش، درپایان این نشست خبری با حضورمدیرعامل ومدیران و معاونان شرکت سامانتل ازپوسترکمپین ۹واره سامانتل رونمایی شد.

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=5518

696 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند