27 / 04 / 2024
17:16

تقدسی‌نژاد اعلام کرد: افزایش دو برابری برگزاری نمایشگاه‌ها در شهر آفتاب نسبت به سال گذشته؛ در دستور کار

01:111.6K۰

به گزارش میدان خبری به نقل از سایت شهرداری تهران مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران گفت: با منابع پیش‌بینی شده و قراردادهایی که منعقد شده ساخت ۶ سالن نمایشگاهی را شروع کرده‌ایم که با ساخت این سالن‌ها حدود ۳۶ هزار متر به فضای سالن‌های نمایشگاهی اضافه می‌شود.

عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران درباره برنامه‌های سال ۱۴۰۲ این مجموعه اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۰ نمایشگاه در مجموعه نمایشگاه بین المللی آفتاب برگزار کردیم که همه نمایشگاه ها رضایت صد در صدی را در پی داشتند. برای سال ۱۴۰۲ هم پیش بینی برگزاری بیش از ۶۰ موضوع نمایشگاهی را داریم.

وی افزود: با منابع پیش بینی شده و قراردادهایی که منعقد شده ساخت ۶ سالن نمایشگاهی را شروع کرده ایم که با ساخت این سالن  ها حدود ۳۶ هزار متر به فضای سالن های نمایشگاهی اضافه می شود؛ همچنین در نظر داریم که سالن‌های موقت سرپوشیده را نیز آماده کنیم تا برای اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نمایشگاه ها در سالن برگزار شود.

تقدسی نژاد عنوان کرد: بر اساس طرح اولیه باید ۱۲ سالن ساخته شود که تاکنون کلنگ زنی ۶ سالن انجام شده و امیدواریم که این سالن ها در خرداد ماه امسال راه اندازی شود.

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=7115

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند