20 / 04 / 2024
14:41

در سومین همایش ملی «نقش مدیران اقتصادی ؛تندیس «رضایت مندی مشتری» به شرکت داده پرداز رسید 

01:47502۰

به گزارش میدان خبری، سومین همایش ملی”نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید” تحت عنوان اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، سوم شهریور ماه سال جاری در تالار آبگینه وزارت امور خارجه برگزار شد و تندیس زرین”رضایتمندی مشتری” به شرکت دانش بنیان داده پرداز پویای شریف تعلق گرفت.

در این اجلاس که با رویکرد نقش مدیریت در روند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا به همت و حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت، معدن و تجارت و مشارکت بیش از ده وزارت خانه و نهاد علمی برگزار شد، شرکت داده پرداز به مدیریت آقای مهدی استوی توانست از میان بیش از هزار متقاضی جزو ۵۴ شرکت برگزیده شود و تندیس زرین”رضایتمندی مشتری” را از آن خود کند.

شرکت دانش بنیان داده پرداز با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه ارائه راهکارهای تخصصی تحت وب و موبایل فعالیت میکند که تاکنون توانسته ضمن همکاری با سازمان های تراز اول ملی و فراملی همچون همراه اول(پرتال اصلی)، سازمان فناوری اطلاعات ایران، سازمان بورس و… گامی پویا را جهت ارائه خدمات نوین و جهانی بهمشتریان رقم بزند و ارزش افزودۀ فراوانی برای ایشان ایجاد نماید.

این شرکت با داشتن نیروهایی متخصص و حرفه ای، با رویکرد ارتقاء کیفیت خدمات و توسعه سرویسها ، نه تنها برای رفع نیازها و دغدغه های صنایع مختلف در کشور گام برداشته است؛ بلکه با جدی گرفتن مسئولیت اجتماعی خود همیشه در شرایط سخت کنار مشتریان خود ایستاده و در جهت تحقق منویات و اهداف کشور همواره ثابت قدم بوده است

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=5293

696 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند