19 / 05 / 2024
10:41

احمد براهویی اعلام کرد؛ وای ایکس عرضه کننده بهترین لوازم یدکی موتورسیکلت است/ اقلام مخصوص موتورسیکلتهای طرح جدید آپاچی، ویو وموتور سه‌چرخ را وارد بازارکرده ایم

02:05221۰
مدیرعامل شرکت بازرگانی وای ایکس گفت: شرکت بازرگانی وای ایکس توانسته‌ اقلام مخصوص موتورهای ۱۲۵، ۱۵۰، ۲۰۰ و حتی موتورسیکلت‌های طرح جدید مثل آپاچی، ویو و موتور سه‌چرخ را وارد بازار کند.

احمد براهویی مدیرعامل شرکت بازرگانی وای ایکس  اظهارداشت: یکی از اهداف مهم مجموعه وای ایکس رضایت مشتری است که در همین راستا با افزایش کیفیت لوازم بسته‌بندی و قطعات، توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

وی با اشاره به اینکه آماده اعطای نمایندگی به سراسر کشور می‌باشیم، تصریح کرد : یکی دیگر از مسائل مورد توجه ما بحث افزایش قطعات و تنوع اجناس است که در همین راستا از سال گذشته تنوع قطعات را از ۱۰۰ قطعه به ۲۳۵ قطعه رسانده‌ایم و توانسته‌ایم اقلام مخصوص موتورهای ۱۲۵، ۱۵۰، ۲۰۰ و حتی موتورسیکلت‌های طرح جدید مثل آپاچی، ویو و موتور سه‌چرخ را وارد بازار کنیم.

براهویی در خصوص افزایش نرخ ارز ابرازداشت : متاسفانه نسبت به افزایش ۵۰ درصدی دلار، ولی ما تنها ۵ درصد از برخی اقلام را افزایش داده‌ایم که سبب فشار سنگین بر مجموعه ما شده و در نهایت، حاشیه سود نیز کاهش یافته است.

آدرس دفتر مرکزی: تهران، خیابان مولوی، نرسیده به میدان رازی، کوچه شهید عباسپور، پلاک ۲۰

تلفن :

۰۹۱۲۴۲۰۹۸۸۶

۰۲۱۵۵۴۹۴۵۹۶

۰۲۱۵۵۴۹۴۸۵۸

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=6779

715 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند