29 / 04 / 2024
12:42

04:5751۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری وحید شمس مدیر فروش شرکت سلیدا ( SOLIDA) اظهارداشت: شرکت سلیدا با بیش از ۲۰ سال تجربه در زمینه فروش انواع ساعت فعالیت دارد.

وی تصریح کرد : ساعت‌های شرکت سلیدا  با قدمت ۷۰ ساله در انواع مردانه تک، مجلسی زنانه، ست کلاسیک با بهترین کیفیت و به‌روز تولید می‌شود و با مناسبت‌های ایرانی همخوانی دارد.

شمس با اشاره به اینکه تمامی محصولات سلیدا گارانتی یکساله دارند ، عنوان داشت : همه ساعت های سلیدا دارای ضمانت یکساله موتور، کارکرد و رنگ می باشند. تعهد ضمانت برعهده سلیدا می باشد. به همین دلیل ما تلاش می کنیم که همیشه بهترین محصول را ارائه دهیم. دراین خصوص به مشتریان خود کمک می کنیم تا محصول مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

وی با اشاره به اینکه بنداستیل به کاررفته درمحصولات سلیدا ازکیفیت بالایی برخوداراست، ابرازداشت : استیل آلیاژی از آهن با حداکثر ۱/۲ کربن و ۵/۱۰کروم است، که مقاومت خوبی دربرابر حرارت و زنگ‌ زدگی دارد.

شمس خاطرنشان کرد : سلیدا تنوعی جذاب و گسترده ای درمحصولات خاص و زیبا خود دارد. ما فروش اینترنتی نداریم و فروش ما تنها از طریق فروشگاه‌های مربوطه انجام می شود.

وی درپایان سخنان خود گفت: شرکت سلیدا با تیم طراحان جوان و بروز و با استفاده از تجربیات گذشته ،همیشه با محصولاتی با کیفیت وجذاب اقدام به طراحی وتولید ساعت هایی مناسب برای تمام افراد با تنوع زیاد محصولات برای تمامی سلیقه ها را پوشش می دهد.

 

اطلاعات تماس شرکت سلیدا :
سایت : solidawatches.com

دفتر مرکزی :

بازار بزرگ تهران ، پاساژ قیصریه، طبقه اول، پلاک ۱۱

شماره تماس:

۰۲۱۵۵۸۰۱۰۲۸

واتساپ:

۰۹۹۰۸۲۲۵۷۲۲
آدرس ایمیل: sendmail@qetus.com

ساعات کاری :

شنبه – چهارشنبه : از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب

 

 

https://solidawatches.com/wp-content/uploads/2023/10/SOLIDA-CO-24.jpg                                                    https://solidawatches.com/wp-content/uploads/2023/10/SOLIDA-CO-34.1.jpg

 

https://solidawatches.com/wp-content/uploads/2023/10/SOLIDA-CO-27.3.jpg                                                      https://solidawatches.com/wp-content/uploads/2023/10/SOLIDA-CO-30.jpg

 

https://solidawatches.com/wp-content/uploads/2023/10/SOLIDA-CO-31.jpg                                                   https://solidawatches.com/wp-content/uploads/2023/10/SOLIDA-CO-36.jpg

 

https://solidawatches.com/wp-content/uploads/2023/10/SOLIDA-CO-35.jpg

 

https://solidawatches.com/wp-content/uploads/2023/10/SOLIDA-CO-23.1.jpg

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8689

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند