29 / 04 / 2024
17:25

محمدرضا عمرانی اعلام کرد؛ شرکت توسعه کالا دماوندنمایندگی‌های انحصاری تگ هویر، روبرتوکاوالی،جاست کاوالی، اسپریت،سیکو،کورلوف، روشاس، موادو ،اسمالتو و فره میلانو درایران است/ ۳۰۰ نمایندگی فروش در ایران داریم/ تامین ارز وممانعت از ورودکالای تقلبی مشکل صنعت ساعت می باشد

05:5383۰
مدیرعامل شرکت توسعه کالا دماوند گفت : شرکت توسعه کالا دماوند نمایندگی بیش از ۲۰ برند بین‌المللی از جمله؛ نمایندگی‌های انحصاری مطرحی همچون: تگ هویر، موریس لاکروا، روبرتو کاوالی، جاست کاوالی، اسپریت، سیکو، کورلوف، فره میلانو، روشاس، موادو، اسمالتو و… را در ایران دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری محمدرضا عمرانی مدیرعامل شرکت توسعه کالا دماوند درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : شرکت توسعه کالا دماوند نمایندگی بیش از ۲۰ برند مطرح بین‌المللی از جمله نمایندگی‌های انحصاری تگ هویر، موریس لاکروا، روبرتو کاوالی، جاست کاوالی، اسپریت، سیکو، کورلوف، فره میلانو، روشاس، موادو، اسمالتو و… را در ایران دارد.

وی تصریح کرد : شرکت توسعه کالای دماوند به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ سرمایه‌گذاری دماوند در زمینه واردات برندهای مطرح دنیا، از جمله ساعت و اکسسوری با هدف کسب بخش عمده‌ای از بازار ساعت (لوکس، فشن) و ایجاد بستر مناسب در جهت فرهنگ سازی، با ارائه محصولات و خدمات منحصر بفرد به مشتریان خود، توانسته در ایران از جایگاه متفاوتی برخوردار باشد.

عمرانی تاکید کرد: ما با ماموریت توزیع، فروش، ساخت بوتیک‌های تخصصی و ارائه خدمات پس از فروش جهت ایجاد تجربه‌ای متمایز برای مردم ایران فعالیت داریم و به همراه تیم متخصص خود در مدت زمان بسیار کوتاهی توانسته ایم با بهره‌گیری از دانش، تکنولوژی و تجربیات به‌روز و مرتبط، سهم عمده‌ای از بازار هدف خود را بدست آوریم.

وی با اشاره به اینکه در حدود ۳۰۰ نمایندگی فروش در سراسر ایران داریم، عنوان داشت : برند خود ما به نام الیت و چیکادو در فروشگاه‌های خودمان و هم از طریق اینترنتی به فروش می‌رسند. با توجه به اینکه تلفن همراه به تدریج سبب کنار گذاشتن ساعت شده، ولی ما به واسطه اینکه مناسبت‌ها و رسومات مختلف فرهنگی و مذهبی در کشورمان داریم، همچنان می‌تواند بهترین هدیه باشد.

عمرانی افزود : ساعت در دنیای امروز یک کالای استراتژیک است، به این دلیل که صنعت دقیق و نوآوری دارد و با توجه به تنوع بالای انتخابی به نوعی سبک زندگی است و از سوی دیگر با توجه به اینکه مردم کشورمان به ظاهر و تیپ خود بسیار اهمیت می‌دهند، خوشبختانه استفاده از این محصول در ایران بسیار بالاست.

وی افزود : ما برای مشتریان به هنگام خرید یک هدیه ویژه هم در نظر گرفته‌ایم و خوشبختانه اولین شعبه خارجی ما در مسقط بزودی افتتاح خواهد شد.

عمرانی درپایان سخنان خود گفت :  از جمله مهمترین مشکلات ما در این حوزه تامین ارز و ممانعت از ورود کالای تقلبی است، زیرا ساخت ساعت در ایران وجود ندارد و مجبور به واردات این کالا به کشورمان هستیم.

 

اطلاعت تماس :

آدرس: تهران، بزرگراه شهید چمران، هتل استقلال ، مرکز تجاری، واحد ۱۷ و ۱۸

پست الکترونیک crm@dpdgrp.com

شماره تماس: ۰۲۱۹۱۰۷۷۷۹۹

 

صفحه اینستاگرام توسعه کالای دماوند
سایت: dpdgrp.com

 

استعلام اصالت و گارانتی کالا:

شرکت توسعه کالای دماوند به عنوان نماینده انحصاری برندهای سوئیسی و ژاپنی در ایران جهت آسودگی خیال مشتریان در خصوص خرید ساعت اصل و دارای گارانتی معتبر، اقدام به ارائه کارت گارانتی دوم کرده است. به ازای هر ساعت یک کارت گارانتی منحصر بفرد ارائه می‌گردد که از طریق پیامک رجیستر و یک کد رهگیری به مصرف کننده ارائه می‌شود.
برای بررسی گارانتی خود لطفا سریال گارانتی و کد رهگیری منحصر که روی کارت گارانتی ثبت شده است را در کادر زیر وارد نموده و کلید بررسی را فشار دهید:

  

کارت گارانتی ساعت اسپریت کارت گارانتی ساعت اسپریت کارت گارانتی ساعت سیکو کارت گارانتی ساعت سیکو

 

https://dpdgrp.com/images/background/Seiko.jpg

 

https://dpdgrp.com/images/background/Esprit.jpg

Esprit

https://dpdgrp.com/images/background/Korloff.jpg

Korloff

https://dpdgrp.com/images/background/Maurice.jpg

MauriceLACROIX

https://dpdgrp.com/images/background/Tag.jpg

tagheuer

 

https://dpdgrp.com/images/background/Smalto.jpg

Smalto

https://dpdgrp.com/images/background/Rochas.jpg

Rochas

https://dpdgrp.com/images/background/Ferre.jpg

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8686

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند