03 / 05 / 2024
04:01

صمد شاد اعلام کرد؛ شرکت بازرگانی امین گسترساعت درزمینه واردات ساعت‌ الگانس ازکره جنوبی فعالیت دارد/ساعت الگانس با استاندارد بالا درساخت قاب وسیستم آیرودینامیک ازبرترین موتورهای سویِیسی استفاده می کند / ساعت های برند الگنگس شیشه ضد خش اورجینال دارند

20:0486۰
مدیرعامل شرکت بازرگانی امین گسترساعت گفت : ساعت الگانس در جهت ایجاد تمایز و تفاوت با برندهای تجاری نظیر خود و با توجه به پیشرفت تکنولوژی وجهانی شدن صنعت ساعت سازی ، به دلیل داشتن استانداردهای بالا در ساخت قاب ساعت و سیستم آیرودینامیک آن جهت تعبیه موتور، توانسته مجوز استفاده از برترین موتورهای سویِیسی را کسب کند.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری صمد شاد امروز مدیرعامل شرکت بازرگانی امین گسترساعت اظهارداشت : شرکت بازرگانی امین گسترساعت ازسال ۱۳۸۰فعالیت خودرادرزمینه واردات ساعت الگنگس (الگانس) از کشور کره جنوبی تحت لیسانس سوییس آغاز کرده و به عنوان نماینده انحصاری ساعت الگنگس در ایران می باشد.

شاد امروز عنوان داشت : شرکت ساعت الگانگس با هدف توزیع ساعت هایی با طراحی زیبا، قیمت مناسب و تنوع محصولات سعی بر تامین رضایت خاطر مشتریان دارد و متعهد به حفظ حقوق مشتریان در ارائه محصولات خود می باشد.

وی افزود : رضایت مشتری اولویت اول ماست. ما پیوسته تمامی تلاش خود را در جهت ارائه محصولات و خدمات عالی که بیشترین رضایت را برای مشتریان به همراه داشته باشد و نیازها و انتظارات آنها را برآورده سازد، انجام داده و رکن اصلی توسعه فعالیتهای خود قرار می دهیم.

شاد امروزابرازداشت :  همان گونه که بیان شد بنیاد این ساعت کره‌ای است و با استیل ۱۱۶ و شیشه صفحه کریستال تولید می‌شود.ضمن اینکه این ساعت با بهترین متریال هم‌اکنون در کشور چین تولید و ۲ سال هم گارانتی دارند.

وی با بیان اینکه  در سراسر کشور نمایندگی فروش داریم، تصریح کرد : با توجه به اینکه کالای ساعت با دلار وارد کشور می‌شود، متاسفانه نوسانات نرخ ارز بر افزایش قیمت آن تاثیرگذار است . البته ما سعی می‌کنیم با کاهش سود تمام شده، این افزایش قیمت برای مصرف کننده نهایی محسوس نباشد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی امین گسترساعت درخصوص وجه تمایز الگنگس نسبت به سایر برندهای ساعت توضیح داد: ساعت الگنگس در جهت ایجاد تمایز و تفاوت با برندهای تجاری نظیر خود و با توجه به پیشرفت تکنولوژی وجهانی شدن صنعت ساعت سازی ، به دلیل داشتن استانداردهای بالا در ساخت قاب ساعت و سیستم آیرودینامیک آن جهت تعبیه موتور، توانسته مجوز استفاده از برترین موتورهای سویِیسی را کسب کند.

وی ادامه داد : ۹۰ درصد موتور استفاده شده در تولید مدلهای کلاسیک الگنگس ETA ساخت سوییس می باشد و مابقی موتورهای این دسته از محصولات ما موتور روندا گلد ساخت سوییس است. ضمن اینکه ساعت الگنگس از لحاظ تنوع در رنگ و طراحی و کیفیت صفحه یکی از کم رغیب ترین شرکتهای تجاری فروش ساعت در ایران می باشد.

شاد امروز خاطرنشان کرد: یکی از تمایزات شرکت الگنگس وجود شیشه های ضد خش اورجینال در تولید ساعتهای این برند است ، که در اغلب ساعتهای موجود در ایران به دلیل گران قیمت بودن این نوع شیشه ، از آن استفاده نمی شود.

وی در پایان سخنان خود گفت : بنده به مشتریان این اطمینان را می‌دهم که ساعت الگانگس با بهترین متریال و تنوع بالا تولید شده که هرگز از خرید آن پشیمان نخواهند شد.

ارتباط با ما:

آدرس: تهران – میدان ونک – خیابان ونک – چهارراه کار و تجارت – پاساژ تک – آسانسور دوم – طبقه سوم – واحد ۱۵ – شرکت امین گستر ساعت

تلفن تماس :

۰۲۱۸۸۶۴۸۱۰۹

۰۲۱۸۸۶۴۸۱۱۰

ایمیل : info@elegangswatch.com

 سایت:   www.elegangswatch.com

 

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8682

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند