29 / 04 / 2024
17:38

محمد طاهرخانگاه اعلام کرد؛ بازارچه سنتی سهیلی پخش کننده انواع محصولات لوازم آرایشی بهداشتی ، واردات از مبدا دبی می باشد / بازارچه سنتی سهیلی عرضه کننده بهترین چای کرک در انواع ‌طعم ها و بسته بندی جذاب است

03:45272۰
مدیر مجموعه بازارچه سنتی سهیلی گفت : مجموعه بازارچه سنتی سهیلی پخش کننده انواع ادکلن‌های برند مطرح خارجی ، انواع چایی به خصوص چای کرک ، صنایع دستی دریایی ، انواع مواد غذایی خارجی ، انواع کرم های مرطوب کننده ، کرم ضد آفتاب و … است.

محمد طاهرخانگاه مدیر مجموعه بازارچه سنتی سهیلی اظهارداشت :  روستای سهیلی قشم یکی از مهمترین روستاهای بوم گردی قشم است که در آن چندین اقامتگاه بوم گردی با صفا و عالی وجود دارد.

وی تصریح کرد : معمولا برای بازدید از جنگل حرا نیز همه به روستای سهیلی می آیند. روستایی سهیلی با خانه های کاهگلی و کوچه پس کوچه های بسیار آرام با اقامتگاه های جذاب برای مسافران است.
خانگاه درخصوص مجموعه بازارچه سنتی سهیلی هم ابرازداشت :  مجموعه بازارچه سنتی سهیلی پخش کننده انواع ادکلن‌های برند مطرح خارجی ، انواع چایی به خصوص چای کرک ،  صنایع دستی دریایی ، انواع مواد غذایی خارجی ، انواع کرم های مرطوب کننده ، کرم ضد آفتاب و … است. در واقع در فروشگاه ما گردشگران ومسافران می توانند بهترین ها را به عنوان سوغاتی تهیه کنند و قطعا هم از خرید خود  به دلیل قیمت مناسب و کیفیت محصولات راضی خواند بود .

وی درخصوص چای کرک توضیح داد؛ چای کرک یکی از نوشیدنی‌های گرم و خوش‌طعم است که در کشورهای عربی محبوبیت بسیاری دارد. طعم‌ این چای از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و ریشه هندی دارد. چای کرک از شیر و چای هل ، میخک ، زعفران و سایر ادویه ها طعم دار، جینسینگ،شکر، هل تشکیل شده و در محیط کارخانه ای و بهداشتی در پاکت های چند لایه بسته بندی شده ، با طعم ملایم و دلپذیری تهیه می شود.

خانگاه تاکید کرد: بسیاری طرفدار چای کرک با طعم زنجفیل، زعفران ، میخک ، هل  هستند. این چای برای گردش خون و همچنین تنظیم کننده خون می‌باشد. کسانی که سن بالایی دارند با این چای می‌توانند از این چای استفاده کنند. ضمن اینکه به جای شکر دراین چایی از شیر خشک استفاده شده است .

وی با اشاره به اینکه تمام برندها محصولات آرایشی بهداشتی ما درجه یک وارداتی از مبدا دبی هستند، افزود : بازارها و مراکز خرید متنوع و مدرنی درجزیره قشم ایجاد شده و ما نیز در کنار این بازارچه ها محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کنیم و پخش کننده انواع محصولات لوازم آرایش و بهداشتی و واردات از مبدا به مقصد را نیز انجام می دهیم.

خانگاه عنوان داشت: خرید از بازارچه و سایر فروشگاه های روستای سهیلی برای مسافران و گردشگران بسیارعالی و مناسب است . ازطرفی در کنار خرید اجناس مورد نیاز خود می توانند برای چشیدن طعم بهترین غذاهای دریایی به رستوران های سنتی روستای سهیلی با انواع غذاهای دریایی جنوبی مراجعه کنند.

آدرس : استان هرمزگان ، جزیره قشم ، روستای گردشگری سهیلی ، روبروی رستوران سنتی ناخدا علی صالح
تلفن :
۰۹۱۷۳۶۳۰۶۵۳
۰۹۳۹۳۴۹۵۷۹۹

اینستاگرام : 

soheilishop

گزارش تصویری نشست خبری برنامه های اداره کل ایثارگران شهرداری تهران درهفته دفاع مقدس
گزارش تصویری نشست خبری برنامه های اداره کل ایثارگران شهرداری تهران درهفته دفاع مقدس
گزارش تصویری نشست خبری برنامه های اداره کل ایثارگران شهرداری تهران درهفته دفاع مقدس
گزارش تصویری نشست خبری برنامه های اداره کل ایثارگران شهرداری تهران درهفته دفاع مقدس
لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8698

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند