29 / 04 / 2024
18:17

سعید سلیقه راد اعلام کرد؛ صنایع تولیدی ساحل درزمینه تولید وسایل بازی واسباب‌بازی‌ کودکان فعالیت دارد/صنایع تولیدی ساحل آماده همکاری با خانه‌های کودک، مهدهای کودک وهتل‌ها می‌باشد/ خدمات پس از فروش ۵ ساله به مشتریان ارائه می دهیم

15:5987۰
مدیرعامل صنایع تولیدی ساحل گفت : صنایع تولیدی ساحل در زمینه تولید وسایل بازی کودکان فعالیت دارد و علاوه براینکه آماده همکاری با خانه‌های کودک، مهدهای کودک و هتل‌ها می‌باشد ، خدمات پس از فروش ۵ ساله نیز به مشتریان ارائه می دهد.
صنایع تولیدی ساحل درزمینه تولید وسایل بازی واسباب‌بازی‌ کودکان فعالیت دارد/صنایع تولیدی ساحل آماده همکاری با خانه‌های کودک، مهدهای کودک وهتل‌ها می‌باشد/ خدمات پس از فروش 5 ساله به مشتریان ارائه می دهیم

سعید سلیقه راد مدیرعامل صنایع تولیدی ساحل درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : صنایع تولیدی ساحل با رویکرد تولید و زندگی با طبیعت کار خود را با تولید مبلمان باغی فلزی از سال ۱۳۴۵ در تهران فعالیت خود را آغاز و با ساخت وسایل بازی پارکی کودک و مبلمان شهری آن را گسترش داد.

وی تصریح کرد : امروز ما در زمینه تولید وسایل بازی کودکان فعالیت می‌کنیم و در ابتدا با اجرای تاب و سرسره فلزی در پارک‌ها آغاز به کار کردیم و به تدریج جنس این اسباب‌بازی‌ها به پلی‌اتیلن تغییر و جای خود را در منازل و مهدکودک‌ها پیدا کرد.

سلیقه راد ابرازداشت: ما در کنار صادرات این نوع اسباب‌بازی‌ها به کشورهای همسایه و اروپایی، آماده همکاری با خانه‌های کودک، مهدهای کودک و هتل‌ها می‌باشیم و خدمات پس از فروش ۵ ساله نیز به مشتریان ارائه خواهیم داد.

 

اطلاعات تماس :

تلفن های تماس بخش وسایل مهد کودک

۰۲۱۷۷۷۱۰۲۷۲ – ۰۹۳۷۸۸۹۲۸۵۰ -۰۲۱۷۷۷۰۵۹۷۶

تلفن های تماس بخش مبلمان

۰۲۱۷۷۵۳۷۷۳۹- ۰۹۳۷۶۶۶۶۱۸۹ -۰۲۱۷۷۵۳۴۲۳۲

آدرس فروشگاه :

تهران ،خیابان شریعتی ابتدای خیابان سمیه – پلاک ۸

آدرس کارخانه :

تهران، تهرانپارس، انتهای بزرگراه سلیمانی،پلاک ۸

سایت:sahelmetal.com
اینستاگرام:

 

تجهیزات خانه بازی:

تولیدی ساحل ، معتبر ترین فروشگاه خرید  وسایل خانه بازی و تجهیزات مهدکودکی می باشد که بهترین کیفیت و قیمت را به شما ارائه می دهد.

 

وسایل بازی پارکی و فضای باز:

 

فروش محصولات بازی پارکی و مهدکودکی با قیمت عمده در تولیدی ساحل  بهترین موقعیت را برای خرید سرگرمی برای فرزندان دلبندتان فراهم کرده است.

 

 

مبلمان باغی و ویلایی:

خرید بهترین مبلمان باغی و ویلایی با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا از تولیدی ساحل ، خاطر شما را برای سالیان سال از خرید چند باره ی تجهیزات فضای باز ، راحت خواهد کرد.

 

 

وسایل خانه بازی و مهدکودک |تولیدی ساحل | ارسال رایگان

 

تجهیزت بازی مناسب پارک ها | تولیدی ساحل

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8695

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند