03 / 05 / 2024
17:51

بهنام آقاخانی اعلام کرد: موتو بازار بزرگترین بازارآنلاین انواع قطعات موتورسیکلت است / متاسفانه کنترلی بر قیمت‌ها وجود ندارد/ برای رفاه حال موتور سواران وب سایت موتو بازار راه اندازی شده است

03:00175۰
مدیرسایت موتوبازار گفت : این روزها قطعات بی کیفیت و قیمت های غیر منصفانه بازار را فرا گرفته به همین علت برای رفاه حال موتور سواران وب سایت موتو بازار توسط شرکت ما راه اندازی شده است.

بهنام آقاخانی مدیر وب‌سایت شرکت موتوبازار اظهارداشت:ما انواع قطعات موتورسیکلت، اکسسوری و تجهیزات ایمنی وارداتی را از طریق وب‌سایت به فروش می‌رسانیم.

وی افزود : محصولات ما مخصوص موتورهای کلیک، های‌کلیک، پالس و آپاچی، موتورهای تریل و سنگین از برندهای کاواساکی و هوندا و … می‌باشد.

آقاخانی ابرازداشت : این روزها قطعات بی کیفیت و قیمت های غیر منصفانه  بازار را فرا گرفته به همین علت برای رفاه حال موتور سواران وب سایت موتو بازار توسط شرکت ما راه اندازی شده است. همچنین ارسال محصولات به سراسر کشور رایگان می‌باشد و در صورت وجود مشکل، جنس پس گرفته می‌شود.

وی تصریح کرد : متاسفانه کنترلی بر قیمت‌ها وجود ندارد و به همین دلیل، ما سعی داریم تا با واردات این اجناس، محصولات را زیر قیمت به فروش برسانیم.

مدیر وب‌سایت شرکت موتوبازارخاطرنشان کرد : واردات تمامی قطعات توسط شرکت موتوبازار انجام می شود، به این دلیل قیمت محصولات بسیار مناسب و پایین تر از قیمت تک فروشان در بازار مولوی می باشد. در همین راستا با هدف ارائه خدمات فروش و پس از فروش تخصصی ، کارشناسان موتوبازار آماده پاسخگویی سریع و رفع مشکلات شما عزیزان می باشند.

وی درپایان سخنان خود گفت : نمایشگاه بعدی ما اسفندماه می‌باشد و تجهیزاتی که برای موتورسیکلت‌ها استفاده می‌شود، با قیمت مناسب و تضمین کیفیت به نمایش گذاشته می‌شود.

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=6765

706 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند