16 / 05 / 2024
12:38

سید احمد حیدرپور یزدی اعلام کرد؛ کاشی کاژه تولید کننده انواع کاشی کف ، دیوار و گرانیتی با بهترین و بروزترین ماشین آلات و تجهیزات روز می باشد/ محصولات شرکت صنعت کاشی کاژه درسایزها و طرح های متنوع و کیفت بالا به کشورعراق ، سوریه و یمن صادر می گردد

04:00201۰
رییس هیئت مدیره شرکت صنعت کاشی کاژه گفت : شرکت صنعت کاشی کاژه از سال ۱۳۹۰ مشغول به تولید بوده و یکی از ۱۰ کارخانه برتر ایران چه از حیث ظرفیت تولید و چه از حیث کیفیت است .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، سید احمد حیدرپور یزدی رییس هیئت مدیره شرکت صنعت کاشی کاژه اظهار داشت :  بنده دانش آموخته دانشگاه شیراز در سال ۱۳۵۷ در رشته زمین شناسی هستم  و در حال حاضر و با ۴۵ سال سابقه فعالیت در وزارت صمت (طرح اکتشاف بوکسیت) و صنایعی چون چینی بهداشتی ، کاشی و نسوز ، نایب رییس و مدیرعامل فرآورده های نسوز پارس (سهامی عام وشرکت بورسی با نماد کفپارس) وهمچنین رییس هیئت مدیره شرکت صنعت کاشی کاژه (سهامی خاص) می باشم .

حیدرپوریزدی تصریح کرد : کاشی کاژه واقع دراستان کرمانشاه شهراسلام اباد غرب می باشد و با ظرفیت تولید سالانه ۱۵ میلیون مترمربع انواع کاشی کف ، دیوار و گرانیتی با بهترین و بروزترین ماشین آلات و تجهیزات ساکمی ایتالیا (پرسها ، کوره ، خط لعاب ، دستگاه سورت ) و با اشتغال ۶۰۰ نفر بصورت مستقیم و بیش از ۵۰۰۰ نفر غیر مستقیم می باشد .

وی عنوان داشت : به لحاظ نزدیکی کارخانه به مرزعراق حدود ۸۵ درصد تولیدات این شرکت که در سایزها و طرح های متنوع و کیفت بالا (به گواه مشتریان خارجی و داخلی ) به کشورعراق ، سوریه و یمن صادر می گردد، ضمن اینکه با نگاه به بازار داخلی خواسته های آنها را به موقع تامین می نماییم .

رییس هیئت مدیره شرکت صنعت کاشی کاژه عنوان داشت : شرکت صنعت کاشی کاژه از سال ۱۳۹۰ مشغول به تولید بوده و یکی از ۱۰ کارخانه برتر ایران چه از حیث ظرفیت تولید و چه از حیث کیفیت است . این شرکت دارای بالمیل های کانتینیوس ، اسپری درایر ، پرسهای ۵۰۰۰ تنی ، خشک کن ، ۵ عدد کوره تونلی بزرگ و ۷ خط تولید که همگی از بهترین های شرکت ساکمی ایتالیا می باشند مشغول به فعالیت است.

حیدرپوریزدی ابرازداشت : چند طرح توسعه در دستور کار هیئت مدیره قرار دارد که در آینده ای نه جندان دور به مرحله اجرا درخواهند رسید . ضمن اینکه سهامدارعمده این مجتمع عظیم دکتر دهقانپور می باشند که از کار آفرینان و خیرین مشهور یزد می باشند (ایشان متخصص گوش ، حلق و بینی هستند ) ، چندین کارخانه بزرگ در یزد تاسیس کرده که در حال حاضر جمعا بیش از ۳۰۰۰ نفر تحت پوشش بیمه قرار دارند ، بقیه سهامدارن جمعا حدود ۳۰ در صد سهام را تشکیل می دهند .

وی ادامه داد : مدیران اجرایی کارخانه اکثرا از زبده ترین و بهترین کارشناسان صنعت کاشی از استان یزد به عنوان مهد تولید کاشی و سرامیک ایران می باشند و دانش فنی ، مدیران مجرب و تجهیزات و ماشین الات بروز ایتالیا با کیفیت ترین انواع کاشی با ظرفیت تولید بالا را رقم زده اند .

اطلاعات تماس:

تلفن:
کارخانه : ۶۵ –  ۴۵۳۲۳۲۶۱ – ۰۸۳
داخلی فروش و بازاریابی: ۱۳۶،۱۳۴
داخلی پی گیری سفارشات و فروش: ۱۳۶-۱۳۴
دفتر مرکزی: ۲۴- ۳۸۲۴۴۰۲۰-۰۳۵

فکس:
کارخانه :  ۴۵۳۲۳۲۶۰– ۰۸۳
فکس : ۱۵۶- ۴۵۳۲۳۲۶۰  – ۰۸۳

پست الکترونیک:
kash@kajehtile.com

آدرس:
کارخانه : کیلومتر ۵ جاده اسلام آباد غرب به کرمانشاه – فاز ۲ شهرک صنعتی اسلام آباد غرب – کارخانه کاشی کاژه
کدپستی :  ۶۷۶۱۱۳۴۱۷۵
دفتر مرکزی :یزد-صفائیه-بلوار شهید قندی -بلوار ابن سینا مابین میدان ابن سینا و میدان ریاضی
کدپستی :  ۸۹۱۵۸۸۷۷۱۷ 

وب سایت: 

kajehtile.com

نمونه محصولات :

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8615

708 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند