02 / 05 / 2024
23:21

بسیاری از دکل‌های مخابراتی نصب شده در تهران بی‌شناسنامه‌اند

02:003.7K۰

عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور مجوز نصب و نظارت دوره ای بر دکل ها و آنتن های مخابراتی در شهر تهران نسبت به وجود دکل های فاقد شناسنامه انتقاد کرد.

به گزارش میدان خبری، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران در جریان بررسی لایحه اصلاحیه مصوبه نحوه محاسبه و دریافت عوارض صدور مجوز نصب و نظارت دوره ای بر دکل ها و آنتن های مخابراتی در شهر تهران، گفت: سیطره ای که اپراتورها بر دکل های شهری دارند خودش را در این پیشنهاد شهرداری نشان می دهد. که با کاهش قیمت مجوز مواجهیم که باعث درامدهای شهرداری کاهش می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه فاوا بلاتکلیف است و با سرپرست اداره می شود و یکی از دلایل این شرایط بلاتلکلیفی این معاونت است و پیشنهاد من این است که ۳ میلیون تومان عوارض نصب دکل در سال ۹۸ به ۵ میلیون تومان افزایش یابد و هزینه تمدید مجوز که بدون تغییر بوده است، به ۲ میلیون برسد.

صادقی با انتقاد از ایجاد آلودگی بصری نصب  بی رویه آنتن های مخابراتی در سطح شهر تهران، گفت: خیلی از دکل های مخابراتی نصب شده در تهران بدون شناسنامه هستند و پیشنهاد می کنم شهرداری به شناسایی فوری دکل های فاقد مجوز حداقل طی ۳ ماه آینده اقدام کرد ه و یک بانک اطلاعاتی ایجاد کند.

صادقی پیشنهاد داد: هزینه صدور مجوز سال ۹۸ که ۳ میلیون بوده است به ۵ میلیون و هزینه تمدید از ۱٫۵ میلیون به ۲ میلیون تومان افزایش یابد و  شهرداری مکلف شود نسبت به ساماندهی دکل های فاقد مجوز اقدام کند و دکل های تهران به روز رسانی شود.

انتهای پیام/ آتنا سادات محمدپناه

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=6402

706 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند