02 / 05 / 2024
18:34

سجاد بغدادی اعلام کرد؛ شرکت ایموتاچ درزمینه تولید کیوسک استند لمسی و نرم افزارهای اختصاصی نمایشگرهای های تاچ فعالیت می‌کند/ شرکت گل یاس با شرکت‌های صاحب‌نام کاشی و سرامیک و صنف هتلداری همکاری مشترک دارد

06:0077۰
مدیرعامل شرکت ایموتاچ گفت : شرکت ایموتاچ(شرکت گل یاس با نام تجاری «یاسکو») در زمینه تولید کیوسک استند لمسی فعالیت می‌کند و در بیست و هشتمین نمایشگاه کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی شهر آفتاب این شرکت تحت سیستم عامل ویندوز برای شرکت های کاشی و سرامیک مشغول به فعالیت و همکاری می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، سجاد بغدادی مدیرعامل شرکت ایموتاچ(شرکت گل یاس با نام تجاری «یاسکو») اظهارداشت : شرکت ایموتاچ(شرکت گل یاس با نام تجاری «یاسکو») در زمینه تولید کیوسک استند لمسی فعالیت می‌کند و در بیست و هشتمین نمایشگاه کاشی و سرامیک و چینی بهداشتی شهر آفتاب این شرکت تحت سیستم عامل ویندوز برای شرکت های کاشی و سرامیک مشغول به فعالیت و همکاری می باشد.

وی تصریح کرد : توسط این نرم‌افزار تمامی دیوارها و کفپوش‌ها توسط کاشی فرش می‌شود و مخاطبان می توانند محصولات شرکت ها را بهتر در قالب و فرمهای مختلف به راحتی تماشا کنند.

بغدادی عنوان داشت : این شرکت با ارائه انواع محصولات تعاملی و لمسی در قالب استند لمسی (کیوسک لمسی) و نرم افزارهای اختصاصی نمایشگرهای های تاچ، همواره بهترین پیشنهادات را برای مشتریان خود ارائه می نماید.

وی ادامه داد : آنچه که نمایشگرهای لمسی ایموتاچ (استند لمسی ، میزلمسی) را از سایر محصولات مشابه متمایز می نماید، خدمات و پشتیبانی ویژه، قیمت مناسب، طراحی متناسب با سلایق مشتری، کیفیت بالای قطعات و تولید نرم افزارهای اختصاصی استند لمسی متناسب با محل کاربری هردستگاه می باشد تا مشتریان بتوانند با اطمینان خاطر کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

بغدادی ابرازداشت : ما با شرکت‌های صاحب‌نامی همچون ایفاسرام، کاشی و سرامیک پرنیان، کاشی و سرامیک جم و همچنین در صنف هتلداری با هتل‌های بزرگی همچون هتل استقلال، هتل المپیک، هتل شیراز،هتل نقش جهان اصفهان و …. همکاری مشترک داشته‌ایم.

 

آدرس : تهران – شهرک گلستان – بلوار گلها – بالاتر از میدان اتریش – بلوار لاله – خیابان ولیعصر- کوچه لاله سوم – پلاک ۲۶

سایت :imotouch.ir

شماره تماس :
واحد فروش:

۰۹۱۲۸۰۷۰۶۱۴
واحد پشتیبانی:

۰۹۳۰۴۷۰۱۰۰۶
واحد اجاره:

۰۹۳۰۴۷۰۱۰۰۸

 دفتر شرکت:

۰۲۱۴۴۷۵۲۲۷۷

 

محصولات:

 

 

 

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/444_uyopqly.jpg

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/2_bxmzifm.jpg

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8591

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند