30 / 04 / 2024
16:32

کبدی جوانان جهان| سکوی قهرمانی کبدی جوانان جهان به ایران رسید

02:00286۰

به گزارش میدان خبری، آخرین بازی از نخستین دوره مسابقات بین المللی کبدی جوانان جهان بین تیم ملی ایران و شگفتی‌ساز این دوره از مسابقات، تیم ملی کنیا در حالی آغاز شد که بازی به دلیل مشکل در سیستم برق و قطع اسکوربرد با نیم ساعت تاخیر روبرو شد.

با ورود مقتدرانه جوانان قهرمان تیم ملی کبدی جوانان ایران و تیم حریف و پخش سرود ملی کنیا و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی ایران بازی فینال آغاز شد.

تیم کنیا در دقایق ابتدایی تلاش کرد تا پا به پای جوانان ایران پیش برود اما تنها ۶ دقیقه از گذشت بازی شیرمردان غیرتمند ایرانی توانستند ۷ بر ۳ از حریف پیشی بگیرند.

طنین شعار ایرانی با غیرت تماشاچیان در فضای سالن پیچیده و موجب افزایش روحیه بازیکنان ایران می‌شود.

هیجان بازی به قدری بود که مربیان برخلاف بازی‌های قبل که در کنار زمین بازی، نشسته بازی را تماشا و تیم را هدایت می‌کردند با فاصله از میدا ایستاده و با فریادهای بلند تیم را تشویق کردند.

نیمه اول بازی با برد شیرین و دلچسب ایران با امتیاز  ۲۳ بر ۸ به پایان رسید.

نیمه دوم در حالی آغاز شد که برد نیمه اول، روحیه بازیکنان ایران را مضاعف کرده و تیم کنیا به دنبال راهی برای کم کردن فاصله خود با ایران است.

فاصله بیست امتیازی ایران با رقیب در دقیقه ۴ نیمه دوم نشان از اقتدار کامل ایران در میدان مسابقه دارد.

سپس بازی با نتیجه ۴۲ بر ۲۲ به نفع ایران به پایان رسید.قطعی تابلوی امتیازات سالن موجب اعتراص سرمربی و داوران کنیا شده است.

تیم پاکستان و بنگلادش مشترکا سوم، تیم کنیا، پدیده مسابقات نایب قهرمان و تیم ملی کبدی ایران قهرمان مسابقات شدند.

رئیس فدراسیون کبدی کشورهای دانمارک، ترکمنستان، افغانستان، سفیر کنیا،  ژاله فرامرزیان معاون وزیر ورزش و جوانان، سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش و جوانان و اعضای هئیت رئیسه فدراسیون کبدی ایران از جمله میهمانان بازی امروز بودند.

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=3618

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند