18 / 05 / 2024
16:51

مهندس مهدی شهری اعلام کرد؛ شرکت اندیشه گسترمسعود(AGM)تولیدکننده تخصصی سمن های دندانی است/ محصولات AGM با کیفیت بالاقابل رقابت با بهترین برندهای جهانی می باشد/ امیدواریم با حمایت بخشهای دولتی وخصوصی علاوه برتامین نیازداخل به صادرکننده نیزتبدیل شویم

09:0592۰
مدیرشرکت اندیشه گسترمسعود(AGM)گفت : شرکت اندیشه گستر مسعود (AGM) تولید کننده تخصصی سمن های دندانی است و محصولات ما دارای گارانتی و کیفیت بالا بوده و قابل رقابت با بهترین برندهای جهانی می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری مهندس مهدی شهری مدیرشرکت اندیشه گستر مسعود(AGM) اظهارداشت: ما در شرکت اندیشه گستر مسعود پس از گذشت ۱۲ سال کار تحقیقاتی موفق شدیم سمان‌های دندانی بصورت یونیک را تولید کرده و به ثبت جهانی برسانیم.
مهندس شهری تصریح کرد : شرکت اندیشه گستر مسعود به طور غیررسمی کار خود را در سال ۱۳۸۹ آغاز و پس از ثبت پتنت داخلی و PCT بین المللی برای سنتز فازهای مختلف پودر سیلیکات کلسیم در سال ۱۳۹۶ تاسیس و به طور تخصصی کار مطالعه و تحقیق بر روس سمان های دندانپزشکی را در دستور کار خود قرار داد.
وی با اشاره به اینکه شرکت اندیشه گستر مسعود(AGM) تولید کننده تخصصی سمن های دندانی است ، عنوان داشت: محصولات ما دارای گارانتی و کیفیت بالا بوده و قابل رقابت با بهترین برندهای جهانی می‌باشد، با این حال تفاوت قیمت بسیار زیادی با برندهای بین‌المللی دارد.

با برنامه مدون ۵ ساله به بزرگترین شرکت محصولات هایتک دندانپزشکی تبدیل خواهیم شد
مهندس شهری افزود : شرکت اندیشه گستر مسعود در سال ۱۳۹۹ موفق به اخذ مجوز ساخت برای سمان MTA و در سال ۱۴۰۰ برای سمان های گلس آینومر لوتینگ و ترمیمی، زنیک فسفات و پلی کربکسیلات از اداره کل تجهیزات پزشکی و سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد.
وی اضافه کرد : ما فروش بصورت مستقیم نداریم، بلکه فروش از طریق نمایندگی‌های شرکت و سایت‌های اینترنتی انجام می‌شود.همچنین، یک برنامه مدون ۵ ساله ترسیم کرده‌ایم که طی این مدت به بزرگترین شرکت محصولات هایتک دندانپزشکی تبدیل شویم و بدنبال این توسعه مذاکراتی پیرامون صادرات به کشورهای همسایه نیز انجام گرفته است.

نیاز به حمایت و اعتماد بیشتر از سوی جامعه هدف که همان دندانپزشکان هستند داریم
مدیرشرکت اندیشه گستر مسعود بیان داشت : ما حمایت‌های لازم را از طریق صندوق نوآوری و شکوفایی دریافت کرده‌ایم که طبعا کافی نبوده و نیاز به حمایت و اعتماد بیشتر از سوی جامعه هدف که همان دندانپزشکان هستند داریم.
وی افزود : شرکت اندیشه گستر مسعود محصولات تخصصی دیگری را نیز در مراحل مختلف صدور مجوز، تست های نهایی و مطالعاتی دارد تا به هدف خود که رسیدن به یکی از شرکت های موفق در صنعت هایتک مواد دندانپزشکی در خاورمیانه است، نائل آید و از این راه بتواند کمکی هر چند کوچک به جامعه دندانپزشکی بنماید.
مهندس شهری ابرازداشت: موضوع مهم در مورد تمامی محصولات این شرکت، اختصاصی بودن فرمول آنهاست و اینکه از روش مهندسی معکوس ساخته نشده اند، بلکه حاصل سالها تلاش و ممارست تیم فنی و علمی شرکت بوده و از این موضوع برخود می بالیم.

درموقعیت فعلی کشور به شرکت هایی مثل ما اعتماد بیشتری شود
وی خاطرنشان کرد: ما ازطریق حضور در نمایشگاههای تخصصی و نیز نمایندگان تهران و شهرستان ها و با دادن صدها نمونه رایگان، سعی بر معرفی محصولاتمان به دندانپزشکان کردیم که رضایت ۹۵ درصدی از کیفیت را در پی داشته است و به همین دلیل جا دارد درموقعیت فعلی کشور به شرکت هایی مثل ما اعتماد بیشتری شود تا به ما این توانایی را بدهد که علاوه بر بهبود بخشیدن به کیفیت محصولات فعلی، محصولات جدید دیگری را نیز به جامعه دندانپزشکی معرفی نماییم.

هدف ما از تولید محصولات با کیفیت جلب اعتماد و رضایت دندانپزشکان و مردم است
مهندس شهری  با اشاره به اینکه هدف ما از تولید محصولات با کیفیت جلب اعتماد و رضایت دندانپزشکان و مردم است، عنوان داشت : محصولات تولیدی ما با استانداردهای بین المللی و نیز برندهای معتبر جهانی مقایسه شده که نتایج آن قابل ارایه است و می تواند به پزشکان برای انتخاب برند ایرانی کمک کند.

مخالف واردات محصولات مشابه نیستیم
وی در خصوص نحوه حمایت از شرکت اندیشه گستر مسعود هم توضیح داد؛ منظورمان از حمایت، جلوگیری از واردات محصولات مشابه نیست ، بلکه اعتقاد داریم در رقابت است که می توانیم بیشتر پیشرفت کنیم و از نگاه دیگر چون هدف ما صادرات و ورود به بازارهای جهانی است، باید بتوانیم ابتدا در داخل کشور هم از جهت کیفیت و هم قیمت با آنها مقابله کنیم.
مهندس شهری خاطرنشان کرد:متاسفانه به دلیل ورود مقادیر متنابهی انواع سمان های دندانپزشکی ازراههای غیررسمی به کشور، آمار دقیقی از تعداد مصرف آنها در دسترس نیست، اما برآوردها نشان می دهد که سالانه حدود ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار بسته وارد کشور می شود وجا دارد راهکاری برای این معضل اندیشیده شود.
وی درپایان سخنان خود گفت : ما توانسته ایم با تکیه بر دانش فارغ التحصیلان دانشگاههای معتبر کشور، محصولات مهم و با ارزشی را تولید و یا در مرحله صدور مجوز و تحقیقات داشته باشیم و امیدواریم با حمایت بخش های دولتی و خصوصی علاوه بر تامین بخشی از نیاز داخل کشور بتوانیم به صادرکننده این مواد در آینده نزدیک نیزتدیل شویم.

 

تلفن:

۰۲۱۲۶۶۶۵۶۹۹۴

۰۲۱۲۲۷۶۳۰۷۹

 ۰۹۳۹۱۱۶۹۵۷۵

 

 

 

 

سمان ام تی ای شرکت AGM-فروشگاه آنلاین دندانپزشکی دنسیکسسمان ام تی ای شرکت AGM-فروشگاه آنلاین دندانپزشکی دنسیکس

ام تی ای AGM - MTA Cement - دندال

 

سمان ام تی ای شرکت AGM-فروشگاه آنلاین دندانپزشکی دنسیکس

 

ام تی ای AGM - MTA Cement - دندالسمان ام تی ای شرکت AGM-فروشگاه آنلاین دندانپزشکی دنسیکس

ام تی ای AGM - MTA Cement - دندال

 

ام تی ای AGM - MTA Cement - دندال

 

سمان ام تی ای شرکت AGM-فروشگاه آنلاین دندانپزشکی دنسیکس

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8053

708 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند