28 / 04 / 2024
13:02

مداح: المپیک توکیو را فراموش کرده ام و به پاریس فکر می کنیم؛ طلای کیانی مبارک ایران

03:0233۰

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: المپیک توکیو را فراموش کرده ام و روی مسابقات پیش رو تمرکز کرده ام تا با تلاش بچه ها در المپیک پاریس مدال های خوش رنگ تری برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان، در پاسخ به این سوال که طلای ناهید کیانی در مسابقات جهانی باکو اتفاق بسیار خوبی برای ورزش کشورمان بود، اینکه این مدال طلا با هدایت شما کسب شد چه حسی دارید؟، گفت: این مدال خوش رنگ و با ارزش را به جامعه ورزش ایران و همچنین دوستداران و حامیان تکواندو، بخصوص حامیان تکواندو بانوان تبریک عرض می کنم. در راستای کسب مدال طلای جهان زحمت های بسیار زیادی کشیده شد، برای کسب این مدال من خودم را تنها سهیم نمی دانم، به هرحال کادرفنی و مجموعه فدراسیون تکواندو در راس آن رئیس فدراسیون که به بنده اعتماد کرد و حتی با تمام درخواست هایی که در اردو داشتیم موافقت کرد، در این موفقیت سهیم هستند.

وی در ادامه افزود: ما ۶ روز بسیار سخت را در مسابقات جهانی باکو پشت سر گذاشتیم و همان طور که می دانید، ۶ نفر اول ما صاحب مدال نشدند و در نهایت ناهید کیانی موفق به کسب مدال طلا شد. نرگس نوراللهی دو بازی بسیار مهم داشت و در بازی سوم مقابل نماینده بلژیک که قهرمان جهان و قهرمان گرندپری است، بازی را واگذار کرد. نوراللهی با تمام توان تلاش کرد اما زورش به حریف نرسید، از نظر من نوراللهی عملکرد قابل قبولی داشتند.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پاسخ به این سوال که با کسب این مدال طلا چقدر جایگاه کیانی در رنکینگ جهانی و المپیک تغییر خواهد کرد، گفت: فکر می کنم با این مدال طلا که کیانی در باکو کسب کرد او در رنکینگ جهان جایگاه نخست را کسب خواهد کرد و در رنکینگ المپیک بین ۴ یا ۵ نفر اول قرار خواهد گرفت. ما برای اینکه بازیکنانمان را حفظ کنیم و جز ۶ نفر برتر رنکینگ المپیک بمانند باید تدابیر لازم را در نظر داشته باشیم. برای اینکه امتیازهای آنها از طریق تورنمنت ها پر شود و در مسابقاتی که مربوط به چهار وزن المپیک است، مثل گرندپری ها شرکت کنیم و انشاالله جز آن ۶ نفر اول باشیم که به صورت مستقیم کسب سهمیه می کنیم.

وی در ادامه افزود: وقتی ما از طریق رنکینگ سیستم یک سهمیه المپیک کسب کردیم، می توانیم از طریق مسابقات قاره ای هم یک سهمیه دیگر کسب کنیم.باید تمام بررسی ها انجام شود تا ببینیم کدام وزن شرایط بهتری دارد تا در بخش بانوان ۲ سهمیه المپیک داشته باشیم و این اتفاق مبارک انشالله به لطف خدا رخ دهد.

سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان در پاسخ به این سوال که آیا به نظر شما اتفاقی که می توانست در المپیک توکیو در رده بانوان رخ دهد و کیانی به مدال المپیک برسد، آیا در المپیک پاریس رقم خواهد خورد یا خیر گفت: در مورد اتفاقات قبل از المپیک توکیو صحبت نمی کنم، همه می دانند چه اتفاقاتی برای من رخ داد. من المپیک توکیو را فراموش کرده ام و روی مسابقات پیش رو تمرکز کرده ام، تمام تلاشم را می کنم تا به امید خدا اتفاقات خوبی برای ما رخ دهد. ما کم نمی گذاریم تا ناهید کیانی و یک نفر دیگر راهی المپیک پاریس شوند و آنجا مدال خوش رنگ تری برای کشورمان به ارمغان بیاوریم.

پایان پیام/ م

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=7608

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند