18 / 05 / 2024
11:32

شهرام معتمدی اعلام کرد؛ شرکت GAT تولید قطعات خودرو پلیمری به ویژه انواع سپرهای خام و رنگی را انجام می دهد/ سپر بی کیفیت در تصادفات باعث آسیب به خودرو می‌گردد/ برخی از محصولات گت کیان پرشین سپرهای چینی همچون برلیانس H330 و HC کراس و رنو ساندرو را نیز تولید می کنیم

01:44370۰
مدیرعامل شرکت گت کیان پرشین (GAT) گفت : شرکت گت کیان پرشین (GAT) 10 سال در بخش تولید قطعات خودرو پلیمری به ویژه سپر فعالیت داشته و با شرکت‌های مطرحی مانند سایپا و ایران خودرو همکاری نزدیک دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، شهرام معتمدی مدیرعامل شرکت گت کیان پرشین (GAT) اظهارداشت :  ما حدودا ۱۰ سال است که در بخش تولید قطعات خودرو پلیمری به ویژه سپر فعالیت می‌کنیم و با شرکت‌های سایپا و ایران خودرو همکاری نزدیک داریم

معتمدی تصریح کرد : برخی از محصولات سپرهای چینی همچون برلیانس H330 و HC کراس و رنو ساندرو نیز در مجموعه تولیدات ما وجود دارد.

وی ادامه داد: حوه تولید و توزیع ما بدین شکل است که مواد اولیه به صورت کامپاند را فرآوری و تولید کرده و سپس توسط دستگاه تزریق قالب‌ها را تولید می‌کنیم و مواد پس از تولید به قسمت رنگ رفته، سپس به بخش انبار برای توزیع ارسال می‌گردد.

معتمدی عنوان داشت : همچنین، سفارش مشتریان به صورت عمده نیز توسط کامیون و خاور به شهرستان‌ها ارسال شده و نمایندگی فعال نیز در برخی استان‌ها داریم و در تولید سپر کیفیت محصول بیش از سایر موارد همچون قیمت برای ما اهمیت دارد و برای خودروهای زانتیا، پژو ۴۰۵، HC کراس، برلیانس، ساندرو، ریو و انواع پراید محصول تولید می‌کنیم.

وی درپایان سخنان خود گفت : به دلیل اینکه سپر جنبه تزئینی دارد، معمولا با کیفیت تولید نمی‌شود که متاسفانه در تصادفات منجر به آسیب به خودرو می‌گردد. که اگر این محصول باکیفیت تولید شود، از ضربه به قطعات داخلی جلوگیری می‌گردد.

آدرس دفتر مرکزی:  تهران ، خیابان ملت ، کوچه کاوه ، پلاک ۲۶
آدرس کارخانه: شهر صنعتی پرند

تلفن: 

۰۲۱۳۳۹۲۶۷۵۶

۰۲۱۳۳۹۲۶۷۵۵

۰۲۱۳۳۹۲۶۷۵۴

آدرس ایمیل:

gat@gaco.ir

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8431

715 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند