29 / 03 / 2024
02:37

آخرین روز نام‌نویسی از داوطلبان ریاست جمهوری/ ثبت‌نام محسن هاشمی و علی لاریجانی؛ انتظارها برای حضور آیت‌الله رئیسی

02:23244۰

به گزارش میدان خبری، آخرین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از دقایقی پیش در ستاد انتخابات کشور واقع در وزارت کشور آغاز شد.

**نام‌نویسی مسعود پزشکیان**

مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس دهم،‌ با حضور در ستاد انتخابات کشور در انتخابات ریاست‌جمهوری سیزدهم ثبت نام کرد.

**سیدشمس‌الدین حسینی ثبت‌نام کرد**

سیّد شمس‌الدین حسینی، وزیر اقتصاد دولت دهم و نماینده فعلی مجلس شورای اسلامی، صبح امروز (شنبه ۲۵ اردیبهشت) با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد.

سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای علی فضای مجازی امروز (شنبه ۲۵ اردیبهشت) با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

**محسن هاشمی نام‌نویسی کرد**

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

**نام‌نویسی علی لاریجانی**

رئیس سابق مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در وزارت کشور برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

علی لاریجانی رئیس مجالس هشتم، نهم و دهم بوده و در سال ۸۴ هم در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شده بود.

وی در حاشیه حضور در ستاد انتخابات کشور و ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسائل امروز ایران نه با اقدامات نمایشی پوپولیستی، نه با کلید جادویی و نه با سوپرمن بازی قابل حل نیست، اظهارداشت: هنر آن است که گام ها از طریق وحدت بیشتر و تحمل و مدارا در حول ملی برای حل مسائل کشور برداشته شود.

وی افزود: سیاست خارجی کشور هدفش باید تسهیل روابط خارجی در جهت توسعه اقتصادی کشور باشد.

لاریجانی ادامه داد: جهش تولید نیازمند تعادل در صحنه بین المللی است، نه اینکه اقدامی انجام شود که مردم هزینه آن را از سفره خود بدهند.

رئیس سابق مجلس با بیان اینکه حکمرانی مطلوب در گروی شعار کمتر و عقلانیت اثربخش و قدرت اجرایی قوی است، تصریح کرد: حل مسائل پیچیده بین المللی نیازمند افراد کاربلد است که بدون دستپاچگیِ زمام امور دیپلماتیک را از دست بداندیشان خارج کنند.

بنا بر اعلام سخنگوی ستاد انتخابات کشور در مجموع ۴ روز گذشته ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ۳۰۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی تصریح کرد: فردا صبح (شنبه) آخرین روز از روند ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری است و همکارانم در ستاد انتخابات کشور از ساعت ۸ تا ۱۸ آماده ثبت‌نام از این داوطلبان هستند و به طور قطع تمدیدی برای ثبت‌نام نخواهیم داشت.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: داوطلبینی که می‌خواهند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت کنند باید از ۱۰ ساعت پایانی زمان قانونی در نظر گرفته شده برای ثبت‌نام استفاده کنند. ضمن اینکه پروتکل‌های بهداشتی هم بایستی رعایت شده و از آوردن همراه ممانعت کنند.

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=5912

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند