19 / 05 / 2024
10:18

علی بدرلو درگفتگو اعلام کرد؛ رامیلا تولید کننده و عرضه کننده بهترین کفش های ورزشی و پیاد روی درایران است/ کفش رامیلا به کشورهای عراق، پاکستان، افغانستان ، جمهوری آذربایجان و دیگر کشورها صادرات می شود

02:00840۰
مدیرعامل شرکت کفش رامیلا با اشاره به اینکه رامیلا تولید کننده و عرضه کننده بهترین کفش های ورزشی و پیاد روی سایز ۳۷ تا ۴۱ درایران است ، گفت : کفش های رامیلا دخترانه و پسرانه با کیفیت بالا ، قیمت مناسب ، مخصوص پیاده روی با ضمانت یک ساله می باشد.

علی بدرلو مدیرعامل شرکت کفش رامیلا اظهارداشت: ۱۲ سال است که به تولید کفش اشتغال داریم و کفش‌های ورزشی، ایروبیک و پیاده‌روی تولید می کنیم .

وی با اشاره به اینکه رامیلا تولید کننده و عرضه کننده بهترین کفش های ورزشی و پیاد روی سایز ۳۷ تا ۴۱ درایران است ، تصریح کرد : کفش های رامیلا دخترانه و پسرانه با کیفیت بالا و قیمت مناسب بوده و مخصوص پیاده روی با ضمانت یک ساله می باشد.

بدرلو با اشاره به اینکه کفش‌ها ما دارای انواع و مدل‌های بسیار متنوع بوده و به راحتی و به زیبایی هر چه تمام‌ترقابل استفاده هستند ،عنوان داشت : کفش های ما  بیشتر از ۲ سال دربرابر پیاده روی مقاومت ، استحکام و طول عمر بالا دارند و در زیره این کفش ها از مواد درجه ۱ پی یو استفاده شده و بصورت تزریقی تولید می‌شوند.

وی ابرازداشت : ما به کشور های همجوار مثل عراق، پاکستان، افغانستان ، جمهوری آذربایجان و دیگر کشورها صادرات داشته و درداخل کشور هم در سراسر کشور نمایندگی فعال داریم.

مدیرعامل شرکت کفش رامیلا درخصوص افزایش قیمت ارز هم تاکید کرد: با وجود افزایش قیمت ارزو دلار، به هیچ عنوان افزایش قیمت محصول نداشته‌ایم و تنها به کاهش حاشیه سود اکتفا کرده‌ایم.

وی درپایان سخنان خود گفت :  ما انتظار حمایت دولت در جهت کاهش تورم و کاهش قیمت ارز را داریم تا بتوانیم افزایش تولید و تنوع محصول بیشتری داشته باشیم علاوه بر کارآفرینی برای کشورمان هم ارز آوری داشته باشیم.

آدرس کارخانه: چهاردانگه
آدرس نمایندگی: تهران، بازار تهران، کوچه منوچهرخانی، سید ولی چهارسو

اینستاگرام : 

kafshramila
تلفن :
۰۹۱۲۱۸۲۹۸۹۸

مدیر فروش :

۰۹۱۲۶۵۹۱۰۷۱

فروش شهرستان :

۰۹۱۹۹۰۰۹۹۹۶

فروش تهران :

۰۹۳۰۱۰۰۷۴۳۱

۰۲۱۵۵۲۷۸۰۴۱

۰۲۱۵۵۲۷۸۰۴۲

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=6773

715 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند