29 / 03 / 2024
10:31

02:00140۰

قدمت حدود ۱۰۰ سال آن هم به صورت خانوادگی علیرضا را علاقه مند به حضور در این صنف خوشمزه کرد تا پسر هم عصای دست پدر شود و هم خاطره سازی کند و از هنرش در گسترش این شغل موروثی بهره بچیر
سید علیرضا جهرمی نسل سوم بستنی فروشی که هنوز این شغل خانوادگی را ادامه می دهد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری گفت: رشته تحصیلی من گرافیک بوده است و خیلی به آن علاقه داشتم و به واسطه آن با تبلیغات آشنا شدم، شغل خانوادگی ما پتانسیل این را داشته است که گسترش پیدا کند اما با این که قدمت زیادی داشت به دلیل داشتن تفکرات سنتی هیچ وقت به فکر این نیفتادند که این شغل را بخواهند گسترش دهند و به بقیه دنیا معرفی کنند.
وی در ادامه افزود: در گذشته مثل امروز فکر نمی کردند و دوست داشتند تجارت شان فقط برای خودشان و متمرکز باشد، اما وقتی من با مباحث تبلیغاتی آشنا و با دوستان اهل فن مشورت و در این حوزه تحقیقات و مطالعاتی انجام دادم متوجه شدم این ظرفیت برای صنف ما فراهم می باشد.
جهرمی با بیان اینکه من تلاش کردم از این پتانسیل استفاده کنم افزود: در حال حاضر به سمت فرانچایز و برندینگ میرویم تا بتوانیم شعبات مان را گسترش دهیم و بتوانیم از این محصول اصیل تهرانی به نوعی سوغاتی تهرانی به همه جای ایران و دنیا ارسال کنیم.
جهرمی در ادامه تصریح کرد: افرادی که تمایل دارند نمایندگی ما را در شهر های مختلف داشته باشند می‌توانند با هماهنگی با هلدینگ به گروه مشاورین برندینگ بابک بختیاری مراجعه کنند.
وی همچنین با بیان اینکه من از ۴ سالگی شاهد شکل گیری این هنر زیبا و شیرین کردن کام مردم توسط پدربزرگ، عموها و پدرم بودم ادامه داد: ما هیچ وقت نمی‌توانیم لذت خرید بستنی را تجربه کنیم چرا که خودمان همیشه بستنی فروش هستیم و این که مردم چه لذتی می‌برند از این کار نمی توانیم متوجه شویم.
جهرمی با اشاره به اینکه به صورت مستقیم و غیرمستقیم ۵ نیرو برای هر شعبه درگیر می‌شوند و امرار معاش می کنند گفت: خانواده ما به واسطه تجربه حدود ۱۰۰ ساله در این حوزه توانسته اند نوآوری ها و خلاقیت متعددی داشته باشند که میتوان به بستنی سنتی مغزدار اشاره کرد که برای اولین بار و تنها در این مجموعه با تیکه های میوه ارائه میشود که اولین بستنی سنتی ثبت شده است.

انتهای خبر/ م

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=6338

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند