03 / 05 / 2024
01:23

هشتمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات برگزار می شود

02:00487۰
 دکتر داود یونسیان رییس انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران با بیان اینکه هشتمین کنفرانس بین المللی آکوستیک و ارتعاشات در تاریخ ۱۳ آذر ۱۳۹۷ تا ۱۴ آذر ۱۳۹۷برگزار خواهد شد گفت: این کنفرانس توسط انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران -دانشگاه شهید بهشتی و تحت حمایت سیویلیکا در شهر تهران برگزار می شود.
وی در ادامه افزود: هشتمین کنفرانس بین‌المللی آکوستیک و ارتعاشات ( ISAV2018 ) جدیدترین کنفرانس بین‌المللی سالیانه انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران است.
یوسفیان در ادامه اظهار داشت:  این کنفرانس محلی است برای گردهمایی اساتید، صاحب‌نظران و دانشجویان دانشگاه‌های مختلف جهان، از یک‌سو، و مهندسین و صنعتگران از سوی دیگر، تا تازه‌ترین فعالیت‌های علمی، پژوهشی و فن‌آوری خود را ارائه داده و به‌این‌ترتیب موجب توسعه ارتباط بین دانشگاه و صنعت گردند.
وی ادامه داد: کنفرانس ISAV2018 توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حمایت می‌شود، و ازلحاظ علمی و فنی نیز، دانشگاه‌ها و صنایع متعددی با آن همکاری می‌نمایند.

رییس انجمن آکوستیک و ارتعاشات ایران در خصوص موضوعات این دوره از کنفرانس تصریح کرد: صنعت پتروشمی،  صنعت خودرو و ریلی، صنعت دفاعی، صنعت معدنی، صنعت نفت و گاز، صنعت نیروگاه، صنعت هوا و فضا، آزمونهای شوک و ارتعاش،  آکوستیک در معماری، آکوستیک در موسیقی، آکوستیک زیر آب، آلودگی صوتی،   پایش وضعیت ارتعاش و صوت، پردازش سیگنال در آکوستیک، تحلیل سیگنالهای گفتاری، دینامیک خودرو، دینامیک سازه، دینامیک سازه های عمران، شناسایی سامانه ها و سازه های مکانیکی، فیزیک صوت، کنترل نوفه و ارتعاش، ماشین آلات دوار، مهندسی آکوستیک، نوفه و ارتعاشات ریلی، واکنش انسان به صوت و ارتعاش موضوعات برگزاری این کنفرانس است.

سید مجید نیک روش، رئیس دانشکده مهندسی مکانیک و انرژی و دبیر کنفرانس افزود: در این راستا تعداد ۱۵۱ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده که از این تعداد ۱۰۰ مقاله به صورت شفاهی ارائه خواهد شد.

وی افزود: برگزار کننده های این همایش در دوره های قبل دانشگاه هایی از جمله دانشگاه شریف، دانشگاه تهران و دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی بودند.

لازم به ذکر است همزمان با آغاز این نشست مسابقه دانشجویی «طراحی و ساخت یک حسگر ارتعاش» در پردیس فنی مهندسی شهید عباسپور برگزار شد و در این مسابقه دانشجویان با یکدیگر به رقابت پرداختند

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=1839

706 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند