05 / 05 / 2024
01:44

مهندس سیدحسین حسینی اعلام کرد؛ کارا کمپوست یزد و دنیز ورمی تولیدکننده ۲۰ نوع محصول مختلف می باشد/ کمپوست ما بصورت سنتی و طبیعی پوشانده و با ضمانت و آنالیز به مشتریان ارائه می شود

02:3423۰
مدیرعامل شرکت تولیدی کارا کمپوست یزد و دنیز ورمی گفت: کمپوست های گیاهی، بسترهای کشت آلی و معدنی، تولید خاک برگ سبک، فوق سبک ، نیمه سنگین،روف گاردن، بستر کشت، خاک کاکتوس، انواع پرلیت، پوست بادام زمین، خاک چای، کمپوست گوسفندی، کمپوست گاوی و … محصولات تولیدی شرکت کارا کمپوست یزد و دنیز ورمی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، مهندس سیدحسین حسینی مدیرعامل شرکت تولیدی کارا کمپوست یزد و دنیز ورمی اظهار داشت : بنده ۱۸ سال است که به تولید خاک برگ گیاهی و کامپوست‌های حیوانی اشتغال دارم و ابتدا با تولید کود ورمی کامپوست آغاز به کار کردم و به تدریج بر روی تولید خاک برگ متمرکز شدم.

وی ادامه داد : تولید ورمی کمپوست ، کمپوست های گیاهی، بسترهای کشت آلی و معدنی، تولید خاک برگ سبک، فوق سبک ، نیمه سنگین،روف گاردن، بستر کشت، خاک کاکتوس، انواع پرلیت، پوست بادام زمین، خاک چای، کمپوست گوسفندی، کمپوست گاوی و … محصولاتی هستند که ما در شرکت کارا کمپوست یزد و دنیز ورمی تولید می شوند.

مهندس حسینی افزود: عمده فعالیت بنده در زمینه فناوری کود گوسفندی و گاوی بطور کامپوست شده و با ضمانت می‌باشد که خاک نیز از لحاظ باکتری، علف هرز و … کنترل می‌شود.

وی اضافه کرد: لازم به ذکر است که کامپوست گاوی و گوسفندی ما بعد از تجمیع حجم بالای کود، با اضافه کردن ۷۰ درصد رطوبت با دپوی عرض ۱۰ و طول ۲۵ متر و به مدت ۲۱ بار حاصل شده و در نهایت از لحاظ پوسیدگی یکنواخت می‌باشد که این روند ۱۰ تا ۱۲ ماه به طول می‌انجامد.

مهندس حسینی ابرازداشت: ما در جهت افزایش تولید به حمایت‌های جهاد کشاورزی نیاز داریم تا با تخصیص زمین‌های موردنظر بتوانیم در یک مکان ثابت نسبت به تولید محصولات خود اقدام کنیم و در حال حاضر نیز نزدیک به ۲۰ نوع محصول مختلف را تولید می‌کنیم که از لحاظ کیفیت حرف اول را در منطقه می‌زند.

وی خاطرنشان کرد: ما در تهیه کمپوست سعی می‌کنیم بصورت سنتی و طبیعی آن را بپوسانیم و با ضمانت و آنالیز به مشتریان ارائه می‌دهیم که خوشبختانه رضایت بسیار بالایی را به همراه داشته است.

مهندس حسینی درپایان سخنان خود گفت : ما به سراسر کشور از جمله شهرهای قشم، رودان، شهر بابک، کهنوج، کرمان، رفسنجان، اصفهان، قم و مشهد ارسال محصول داریم.

آدرس: یزد، سید میرزا، انتهای خیابان کارگر
تلفن:
۰۹۱۳۱۵۴۸۸۰۹
واتساپ و تلگرام:
۰۹۰۳۳۷۱۸۳۷۸
۰۹۱۰۶۴۰۸۸۰۹

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/01_oclatpx.jpg

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/02_ylpkwbs.jpg

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/03_drrpbva.jpg

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8946

706 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند