05 / 05 / 2024
05:34

محمد غلامی یاراحمدی اعلام کرد؛ خانه سبز آرکا تولیدکننده گل وگیاهان آپارتمانی و گیاهان مثمروغیر مثمر بصورت تخصصی است / اجرای دیوار سبزهای مصنوعی و طبیعی و باکس‌های چوبی را بصورت تخصصی انجام می دهیم/ هدف اصلی خانه سبزآرکا پرورش گل وگیاه با بهترین کیفیت می باشد

02:3824۰
مدیرعامل خانه سبز آرکا گفت: مجموعه خانه سبز آرکا در زمینه تولید گل و گیاهان آپارتمانی و گیاهان مثمر و غیر مثمر بصورت تخصصی ، کشت هیدروپونیک گیاهان و اجرای دیوار سبزهای مصنوعی و طبیعی و باکس‌های چوبی را نیزبصورت تخصصی انجام می دهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری ، محمد غلامی یاراحمدی مدیرعامل خانه سبز آرکا اظهار داشت :  مجموعه خانه سبز آرکا در زمینه تولید گل و گیاهان آپارتمانی و گیاهان مثمر و غیر مثمر بصورت تخصصی فعالیت دارد.
غلامی یاراحمدی تصریح کرد: درکنار این تولیدات، حدوداً ۲ سال است که درزمینه کشت هیدروپونیک گیاهان نیز فعالیت داشته و اجرای دیوار سبزهای مصنوعی و طبیعی و باکس‌های چوبی را بصورت تخصصی برعهده داریم.

وی عنوان داشت: در گلخانه ما انواع گیاهان آپارتمانی و زینتی درختان مثمر و غیر مثمر پرورش پیدا می‌کنند که به سراسر کشور ارسال می‌شوند.همچنین، در این نمایشگاه نیز بدلیل تبلیغات عالی استقبال بسیار چشمگیری از محصولات ما بوجود امده است و در چند روز اینده در نمایشگاه اردکان و شهر تفت نیز شرکت خواهیم کرد.

غلامی ادامه داد: هدف اصلی ما پرورش گل وگیاه با بهترین کیفیت است و به همین دلیل علاوه بر پوشش بازار داخل کشور، درنظر داریم برای صادرات نیز اقداماتی انجام دهیم

وی درپایان سخنان خود گفت : درراستای بهبود وافزایش تولید احتیاج به حمایت وزارت جهاد کشاورزی در جهت تخصیص زمین‌های بزرگتر، ارائه وام و کاهش مالیات توزیع کنندگی داریم، چرا که کشت این نوع گیاهان در شهر یزد کار بسیار دشواری است.

آدرس: یزد، بلوار دانشجو، بعد از پمپ بنزین، مجموعه خانه سبز آرکا
تلفن:
۰۹۱۳۵۲۵۹۳۱۷
اینستاگرام :

arka_green_house

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/1%20(2)_agymzhz.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/1%20(1)_zyiyjcz.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/1%20(3)_uxckcpc.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/1%20(4)_gsyyeeg.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/1%20(5)_cfezyya.jpg

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/1%20(6)_lmexlrs.jpg

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8949

706 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند