28 / 04 / 2024
15:33

کاهش جدیدترین راه کاهش آلودگی صوتی و هزینه های مصرف انرژی در ساختمان کشف شد

01:0863۰

خبرنگار: ممکن است خودتان را معرفی کنید؟

سلام به شما و مخاطبین محترمتون. من ایمان شالچیان هستم، مدیرعامل شرکت آب و خاک آریا تیاب و تولید کننده و مجری دیوارسبز طبیعی تیاب، در سال ۱۳۹۴ بطور رسمی تولید المان های دیوارسبزتیاب با نام تجاری گلدون دیواری تیاب و ارائه خدمات مرتبط را آغاز کردیم.
خبرنگار: ممکنه بفرمایید دیوارسبز چه اثری در زندگی شهری ما دارد؟
دیوار سبز اثری مثبت در کاهش دود و جزیره گرمایی در شهر ها را داشته و مقدار ترکیبات کربن را کاهش داده و هوا را از آلاینده ها تمیز میکند.

خبرنگار: در زمینه اثرات مثبت دیوار سبز در ساختمان ها هم بفرمایید؟
مهندسان و معماران از خواص و مزایای دیوار سبز همچون عایق حرارتی، محافظت از سطوح دیوار، کاهش آلودگی صوتی و هزینه های مصرف انرژی، استفاده بهینه از دیوار، ویژگی زیبایی و تزیین دیوار و ستون های بنا و اخذ تاییدیه ساختمان های سبز LEED ، در کارهای خود بهره میبرند.

 

خبرنگار: آیا دیوار سبز دغدغه های پایداری و محیط زیست را رعایت می کند؟

سوال شما خیلی کلی است، اما در مورد دیوارسبز تیاب قاطعانه می توانم بگویم بلی. دانشمندان چهار شرط اصلی پایداری را به ترتیب سازگاری با شرایط محلی و زیست محیطی، سازگاری با اهداف و نیازهای آتی، انطباق پذیری کافی با تغییرات و ترمیم پذیری بر اثر وقوع حوادث ناخواسته با هزینه کم و در آخر عدم آسیب به خاک، سیستم های بیولوژیکی، آب و هوا بیان می کند. به جرات می توانم بگویم دیوار سبز تیاب هر چهار قابلیت را به طریق شایسه ای ارضا می نماید.
خبرنگار: می توانید اینها مثالی بیاورید؟
بلی. مثلا برای مورد اول گیاهان دیوارسبز طبیعی براساس شرایط محیطی انتخاب جایگزاری می شوند. یا برای مورد دوم از آنجایی که در سیستم دیوارسبز تیاب گیاهان در سازه دیوارسبز کاشته نمی شود، اگر به هر علتی گیاه آسیب دید و نیاز به ترمیم داشت به راحتی می توان گلدان آن را تعویض نمود. طبعاً چون سیستم دیوارسبز تیاب مدولار است به راحتی می توان آن را باز و در محل جدیدی نصب و دوباره استفاده نمود.

خبرنگار: شماره های تماس و راه های ارتباطی با شما چیه؟

۰۲۱۸۸۸۴۵۴۵۴
۰۲۱۸۸۸۶۵۵۱۰
۰۹۳۰۴۸۱۴۱۴۱
۰۹۱۲۱۷۹۸۳۶۱
۰۹۱۲۳۰۰۲۴۵۵
TiabGreenWall.com

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8893

211 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند