02 / 05 / 2024
03:16

متوسط عمر خدمتی در شهرداری تهران حدودا‌ً ۷ ماه است

02:2945۰

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران گفت: متوسط عمر خدمتی در شهرداری تهران حدود ۷ ماه است یعنی شهرداران تهران هر ۷ ماه یک بار عوض شده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران عصر امروز در آیین تکریم و معارفه شهردار منطقه ۲۰ اظهار کرد: تغییر و تحول مدیران به منظور تحرک و پویایی انجام می‌گیرد و در این راستا رضا شنگی که جزو ۵ شهردار برتر تهران است، به عنوان شهردار منطقه ۲۰ منصوب شده است.

وی گفت: سید محمد ناظم رضوی نیز از مدیران خدوم شهرداری است که از این پس در سنگر دیگری خدمت خواهد کرد و به عنوان مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهر تهران منصوب شد که در این سمت نیز می‌تواند درخصوص موضوعات فرهنگی به شهرری خدمت رسانی کند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در پاسخ به صحبت‌های برخی نخبگان که بر ثبات مدیریتی تاکید داشتند، تصریح کرد: متوسط عمر خدمتی در شهرداری تهران حدودا ۷ ماه است یعنی شهرداران تهران هر ۷ ماه یک بار عوض شده‌اند که این جابجایی‌ها گاهی خوب است و تحول و تحرک و انرژی می‌آورد.

شعبانی همچنین در پاسخ به صحبت‌های ارائه شده در رابطه با اینکه «ری» شهر مذهبی و دارای اهمیتی بیشتر از یک منطقه می‌باشد و لازم است با شهرداری ویژه، مدیریت شود، بیان کرد: همه مناطق تهران دارای اهمیت و مذهبی هستند همانگونه که مناطق ۱۷، ۱۴، ۱ و سایر مناطق در موضوعات مذهبی پیشگام هستند.

پایان پیام/ م

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8140

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند