28 / 03 / 2024
21:11

کاهش ۲۶.۵درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری

01:41235۰

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از کاهش ۲۶.۵درصدی تردد وسایل نقلیه در محورهای برون‌شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی میدان خبری، بر اساس اعلام سازمان راهداری طی شبانه‌‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۳۱۸ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲۶٫۵ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۰٫۱درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صبح صورت گرفته است.

با توجه به شیوع بیماری واگیردار کرونا در سطح کشور و سرایت آن به اکثر استان‌ها و از طرفی همراهی هموطنان با توصیه‌های مسئولین وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از هرگونه سفر و تردد بین‌شهری و ماندن در منزل و در نتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محورها فعلاً تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹ به‌استثنای محمولات ترافیکی اجرا نمی‌شود.

 *تبصره۱: تردد محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند در تمامی راه‌های اصلی برون‌شهری از ساعت ۷ صبح روز چهارشنبه ۹۸/۱۲/۲۸ تا ساعت ۷ صبح روز سه‌شنبه ۹۹/۰۱/۰۵ و از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۹۹/۰۱/۰۷ تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۹۹/۰۱/۰۹ و همچنین از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه ۹۹/۰۱/۱۱ تا ساعت ۷ روز شنبه ۹۹/۰۱/۱۶ ممنوع است.

 *تبصره۲: مجوز تردد برای محمولات ترافیکی دارای ضرورت ملی در تاریخ‌های ۵، ۶، ۹ و ۹۹/۰۱/۱۰ با هماهنگی این پلیس صادر خواهد شد.

انتهای خبر/م

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=4583

689 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند