18 / 05 / 2024
17:16

حسینعلی جمشیدی اعلام کرد؛ شرکت ایرانیان نوشت افزارآرین با برند سلنا تولیدکننده محصولات لوازم التحریربا بهترین کیفیت است/ مشتریان ما از کیفیت محصولات سلنا رضایت کامل دارند/ امروز درتولید ماژیک خودکفا شده‌ایم

04:41127۰
 قائم مقام شرکت نوشت‌افزارسلنا با اشاره به اینکه امسال موفق شدیم «ماژیک وایت‌بورد» را تولید کنیم، گفت : شرکت ایرانیان نوشت افزارآرین با تولید خودکار سلنا با بالاترین کیفیت و استاندارد کار خود را آغاز و خوشبختانه امسال موفق شدیم «ماژیک وایت‌بورد را نیز تولید کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، حسینعلی جمشیدی قائم مقام شرکت نوشت‌افزار سلنا اظهارداشت :  کارخانه «نوشت‌افزار آرین» با برند انحصاری «سلنا» در سال ۱۳۹۸ در شهرک صنعتی دماوند ۲ تاسیس و امروز تولید کننده انواع خودکار با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع است.

جمشیدی با اشاره به اینکه آقای «حسین محمدی» مدیرعامل، موسس و سرمایه‌گذار شرکت سلنا هستند، تصریح کرد : خوشبختانه امسال موفق شدیم «ماژیک وایت‌بورد» تولید و خوشبختانه محصولاتمان را به کلیه ارگان‌های دولتی و خصوصی عرضه کنیم.

وی با اشاره به اینکه کلیه مشتریان ما از کیفیت محصولات شرکت نوشت‌افزار سلنا رضایت کامل دارند، تاکید کرد: ما به کشورهای حوزه خلیج‌فارس، روسیه، ترکیه، عمان، افغانستان و … صادرات نوشت‌افزار داریم. ودر داخل کشورمان نیز مشتریان ما از محصولات رضایت کاملی دارند .

جمشیدی عنوان داشت: متاسفانه در دوران کرونا لطمه سنگینی به صنعت تولید وارد شد، ولی در راستای حفظ بهداشت در آن دوران سخت اقدام به تولید خودکار نانو کردیم ، خودکاری که بدنه آن این قابلیت را دارد که باکتری و ویروس را از فردی به فرد دیگر انتقال ندهد. به دلیل اینکه ۷۰ درصد مصرف‌کنندگان ما دانش‌آموز و دانشجویان عزیز هستند رعایت بهداشت برای ما اهمیت بسیاری دارد.

قائم مقام نوشت‌افزارسلنا ابرازداشت:شرکت مابه مناطق محروم مثل سیستان و بلوچستان، کردستان و … پک کامل نوشت‌افزاربرای دانش‌آموزان هدیه کرده است. همچنین، از طریق سایت اینترنتی و پیج اینستاگرام نیز فروش مجازی داریم.

وی افزود: درحال حاضرما برای ۲۰۰ از نفراز نخبگان دانش‌بنیان بطور مستقیم و ۶۰۰ نفرغیر مستقیم اشتغالزایی نموده ایم و به همین دلیل امروزه تولیدات ما با محصولات خارجی برابری کرده و این امر جلوی خروج ارز از کشورمان را می‌گیرد.

جمشیدی درپایان سخنان خود گفت : سابقاً ما نوک و جوهر از هندوستان و چین وارد می‌کردیم و امروزه از لحاظ تولید ماژیک خودکفا شده‌ایم.

تماس با ما

فروش و تحویل کالا: تهران، خیابان ۱۵ خرداد، بازار آهنگران، کوچه حاج خلیل، پلاک ۱۰    کد پستی: ۱۱۶۵۷۳۴۴۱۱
ساعت کار اداری شنبه تا چهارشنبه از ۰۹:۰۰ الی ۱۷:۰۰ پنج شنبه الی ۱۳:۰۰
کارخانه: تهران، شهرک صنعتی دماوند ۲
تلفن:  
 ۵۵۶۱۸۱۷۱- ۲۱
  ۵۵۵۹۲۵۳۳ -۲۱
 فکس: 
   ۵۵۵۹۲۰۵۵  ۲۱-
پاسخگوی آنلاین در مسنجرها:
    ۹۳۶۱۱۱۴۶۰۷- ۹۸
 اس ام اس:  ۹۸۱۰۰۰۷۵۹۶
                                                                               

تلگرام:

KHORRAMDEL              
 پست الکترونیک:                                                                           
m.a.kh@selena.ir        
پایگاه اینترنتی  :                                                                
www.selena.ir                                                                                                
لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=7981

708 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند