19 / 05 / 2024
01:13

افسانه رسولی اعلام کرد؛ شرکت هلدینگ شادی‌سازان دورنگاه تولیدکننده و صادرکننده انواع دستگاه‌های شهربازی با بهترین متریال و بالاترین کیفیت می‌باشد / شعارما«ما هستیم تا تعهد، نوآوری، کیفیت و خدمت شایسته را ارائه دهیم» است

01:19195۰
مدیر فروش شرکت هلدینگ شادی‌سازان دورنگاه گفت : شرکت هلدینگ شادی‌سازان دورنگاه دو دهه سابقه درخشان در داخل و خارج از کشور داشته و تولیدکننده و صادرکننده انواع دستگاه‌های شهربازی با بهترین متریال و بالاترین کیفیت می‌باشد.

افسانه رسولی مدیر فروش شرکت هلدینگ شادی‌سازان دورنگاه اظهارداشت:  شرکت هلدینگ شادی‌سازان دورنگاه به مدیرعاملی مهندس داوود خانی دولت‌آبادی دو دهه سابقه درخشان در داخل و خارج از کشور داشته و تولیدکننده و صادرکننده انواع دستگاه‌های شهربازی با بهترین متریال و بالاترین کیفیت می‌باشد.
وی افزود : این دستگاه‌ها در دو نوع سبک و سنگین و مناسب فضاهای باز و سرپوشیده است و کلیه دستگاه‌ها از صفر تا صد تولید داخل بوده و دارای استاندارد ساخت نیز می‌باشد و به شهرهای مختلف کشور ارسال می‌گردد.
رسولی عنوان دشات: شعار ما «ما هستیم تا تعهد، نوآوری، کیفیت و خدمت شایسته را ارائه دهیم» است.
وی درخصوص افزایش نرخ ارز ابرازداشت: با توجه به اینکه تولیدات ما قیمت مناسبی دارند، افزایش نرخ ارز تاثیری بر افزایش قیمت محصول نداشته، همچنین میزان کیفیت نسبت به محصولات مشابه بالاتر است.
رسولی درپایان سخنان خود گفت : همچنین، صادرات به کشورهای عراق، افغانستان و گرجستان داریم.

 

راه‌های ارتباطی

آدرس: آدرس: تهران، خیابان آفریقا، ناهید شرقی، پلاک ۱۶، واحد۳

سایت : 

shadi-sazan.com

شماره دفتر:۴۶۲۸ ۰۲۱۲۲۰۵-

شماره مدیر عامل: ۰۹۱۲۲۴۴۴۰۵۱

شماره مدیر فروش: ۰۹۳۵۲۴۴۴۰۵۱

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=6797

715 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند