29 / 04 / 2024
05:44

آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش/ علاقه‌مندان به معلمی فقط چند ساعت فرصت دارند

کمتر از یک دقیقه1.1K۰

به گزارش میدان خبری، ثبت‌نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای جذب آموزگار از دهم اسفند امسال آغاز شد و بعد از ۳ بار تمدید، امشب به پایان می‌رسد.

در آزمون استخدامی امسال نسبت به سال گذشته، محدودیت سقف سنی و نوع رشته تحصیلی تغییر کرده است و تعداد بیشتری از علاقه‌مندان به شغل معلمی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند. از ظهر روز گذشته اعلام شد که محدودیت رشته برای کسانی که ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی در مؤسسات فرهنگی و آموزشی را دارند نیز برداشته شده است.

نیروهای خرید خدمات، نیروهای نهضت سوادآموزی، نیروهای حق التدریس، معلمان مدارس غیردولتی، نیروهای شاغل در مهدهای کودک و پیش دبستانی، افرادی که سابقه فعالیت آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارند، معلمان و مدرسان دارالقرآن‌ها به شرط دارا بودن دو سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی می‌توانند در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت‌‌نام کنند.

صادق ستاری‌فرد معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش به خبرنگار فارس گفت: این وزارتخانه از تمام علاقه‌مندان به حرفه معلمی دعوت می‌کند که در صورت داشتن شرایط در این آزمون ثبت‌نام کنند. چرا که آموزش و پرورش به دنبال جذب نیروهای علاقه‌مند به حرفه معلمی است.

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=6926

704 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند