29 / 03 / 2024
16:23

۵۳۰ زن سرپرست خانوار با حقوق وزارت کار و بیمه مشغول به کار شدند

02:007322۰

امیر وثوقیان، مدیر تعاونی سازه گستر امیرفاتح نوشاد شهریار گفت: در فاز اول ۵۳۰ نفر اعم از بانوانی که در منزل یا کارگاه یا تدارکات و حسابداری هستند مشغول به فعالیت می‌شوند و انشاالله با یک افق دید هدفمان این است چیزی حدود ۳۵۰۰ خانوار در این طرح مشارکت داشته باشند.
امیر وثوقیان، در گفت وگو با خبرنگار میدان خبری گفت: در دوم بهمن ماه امسال مراسم افتتاحیه تعاونی در مبحث مشاغل خانگی و کارگاه کوچک با نام سازه گستر امیر فاتح نوشاد با حضورین برخی مسئولین برگزار گردید.
این خیر و کارآفرین ادامه داد: در مبحث مشاغل خانگی و کارگاه‌های کوچک حدودا شش ماه است که مشغول به فعالیت هستیم و با تحقیقات و پژوهش‌هایی که با نخبگان دانشگاه تهران و علامه طبابایی داشتیم به این نتیجه رسیدیم که در زمینه کارآفرینی مشاغل خانگی و کارگاه کوچک برای زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های بی بضاعت و کم بضاعت موقعیتی فراهم شود تا این عزیزان با حفظ کرامت با حقوق وزارت کار به همراه بیمه که برایشان درنظر گرفته ایم مشغول به فعالیت شوند.
وی ادامه داد: تولیدات ما مربوط به بسته بندی، خیاطی، گوهر تراشی، تولیدات کیک و شیرینی خانگی و دیگر حرفه‌ها است که از همین رسانه اعلام می‌کنم انشاالله سعی داریم بعد از شهرستان شهریار در استان‌های دیگر هم فعالیت‌های گسترده داشته باشیم که البته این منوط به همکاری مسئولین کشور است.
این فعال اقتصادی، در پاسخ به این سوال که وجود مشاغل خانگی چقدر می‌تواند به اقتصاد کشور کمک کند گفت: اول باید تصریح کنم که ما بخش خصوصی هستیم و قطعا اگر در ادامه حمایت شویم می‌توانیم با انسجام بخشی مشاغل خانگی در چارچوب قانون و نظام کشور بی شک این فعالیت با ارزش به بخش‌های زیرساختی اقتصادی کشور کمک خواهد کرد.
مدیریت شرکت تعاونی سازه گستر امیر فاتح نوشاد شهریار، مصادف شدن این طرح با دهه فجر را امری خجسته و مقدس برشمرد و افزود: خیلی خوشحالم که این طرح بزرگ همزمان و مصادف با دهه فجر و چهل و دومین سالگرد جمهوری اسلامی شده است که در واقع با این فعالیت در سال جهش تولید،هدیه ی ما به مقام معظم رهبری باشد. جا دارد در این همایش تشکر ویژه داشته باشم از مسئولین و عزیزانی که ما را همراهی کردند.
وثوقیان در پایان تصریح کرد: در فاز اول ۵۳۰ نفر اعم از بانوانی که در منزل یا کارگاه یا تدارکات و حسابداری هستند مشغول به فعالیت می‌شوند و انشاالله با یک افق دید هدفمان این است چیزی حدود ۳۵۰۰ خانوار در این طرح مشارکت داشته باشند.

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=5669

689 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند