17 / 05 / 2024
10:50

حامد روح‌بخش اعلام کرد؛ کفش اهورا با کیفیت مناسب در سراسر کشور توزیع می شود/ امروز تولیدکنندگان با توجه به شرایط اقتصادی در بخش تولید هزینه های زیادی را متقبل می شوند

03:13184۰
مدیرعامل شرکت کفش اهورا گفت : درسراسرکشورمحصولات کفش اهورا پخش می شوند و با توجه به شرایط سخت اقتصادی که این روزها همه درگیر آن هستیم به جهت رفاه حال مشتریان عزیزمان تاکنون افزایش قیمت نداشتیم و درصد بسیار کمی افزایش قیمت داشته ایم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، حامد روح‌بخش مدیرعامل شرکت کفش اهورا اظهارداشت : شرکت کفش اهورا  به تولید کفش‌های اسپرت رانینگ با رویه اسپیسر(بافت تنفسی) و تجهیزات پزشکی می پردازد.

وی تصریح کرد: درسراسرکشورمحصولات کفش اهورا پخش می شوند و با توجه به شرایط سخت اقتصادی که این روزها همه درگیر آن هستیم به جهت رفاه حال مشتریان عزیزمان تاکنون افزایش قیمت نداشتیم و درصد بسیار کمی افزایش قیمت داشته ایم .

روح بخش ابرازداشت : متاسفانه فضای مجازی و به خصوص اینستاگرام مدتی است که فیلتر شده و این امر باعث مشکلاتی برای تولید کنندگان و کارآفرینان کشورمان شده است.تاجایی که ۷۰ درصد مشتریان ما قبل از فیلتر اینستاگرام با انتخاب عکس محصولات وارسال آن به ما اقدام به خرید محصول می کردند و امروز با فیلتر اینستاگرام وواتساپ درخصوص فروش محصولات مشکلاتی برای ما به وجود آمده است.

وی عنوان داشت : امروز تولید کننده ها با توجه به شرایط اقتصادی در بخش تولید هزینه های زیادی را متقبل می شوند ، تاجایی که در تولیدمحصول نهایی با مشکلات زیادی دربحث مواد اولیه برای تولید کنندگان به وجود می آید ، اما عملا هیچ کسی نیست که از تولید کننده حمایت کند. به عنوان مثال در بحث نمایشگاه حمایتی نمی شود و تمام هزینه های شرکت در نمایشگاه برعهده تولید کننده است، اما در کشوری مثل چین تمام هزینه ها برای کمک به تولید کننده دربخش نمایشگاهی پرداخت می شود.

مدیرعامل شرکت کفش اهورا در خصوص افزایش نرخ ارز در بحث مواد اولیه وماشین آلات هم توضیح داد: افزایش نرخ دلار تاثیر زیادی بر تهیه مواد اولیه و قیمت نهایی کفش داشته که متاسفانه چندماهی موجب قطع کامل تولید و فروش ما شد و اما با تلاش همکاران من ، توانستیم به لطف خدا دوباره به مسیر تولید برگردیم.

وی درپایان سخنان خود گفت: ما انتظار حمایت از وزارت صمت را داریم تا در جهت فراهم‌سازی مواد اولیه،  تولید ملی و صادرات، کمک رسان تولیدکنندگان باشد و تا ما هم بدون دغدغه بتوانیم به کارآفرینی و ارز آوری برای کشورمان بپردازیم وچرخه تولید و اقتصاد نیز از مسیر خود منحرف نشود.

آدرس: آزادگان شرق به غرب، خیابان حشمت، خیابان پدر، پلاک ۵
اینستاگرام :

kafshe_ahura

تلفن :
۰۹۱۲۱۹۳۷۴۵۳
۰۲۱۵۵۲۸۹۴۳۰

 

مراسم تجلیل از داوران برتر لیگ پانزدهم فوتبال ایران

 

 

مراسم تجلیل از داوران برتر لیگ پانزدهم فوتبال ایران

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir/?p=8550

715 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند