۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
06:58

علی باقری اعلام کرد؛ دونار تولید کننده یخچال و ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک می‌باشد/ متاسفانه بانک‌های عامل با تولید کنندگان همکاری لازم را ندارند/محصولات DONAR نسبت به تولیدات مشابه داخلی و خارجی، کیفیت بالایی دارند

06:5954۰
مدیر فروش شرکت دونار ( DONAR ) گفت: شرکت دونار از سال ۱۳۶۹ تولیدکننده لوازم خانگی بوده و امروز انواع یخچال و ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک را تولید می کند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، علی باقری مدیر فروش شرکت دونار ( DONAR ) اظهارداشت  : ما در شرکت دونار خزر  از سال ۱۳۶۹ شروع به تولید لوازم خانگی کردیم و درحال حاضر ۵۰۰ نفر پرسنل داریم ومحصولات مان شامل انواع یخچال و ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک می‌باشد.

باقری با اشاره به اینکه  شرکت دونار علاوه بر تولید یخچال و فریزر و لباسشویی تولید کننده ظرفشویی ، انواع بخاری ، آبگرمکن ، کولر و شومینه گازی نیز می باشد، تصریح کرد: ما درجهت رفاه حال مشتریان قیمت اجناس را ثابت نگهداشته‌ایم و به همین جهت فشار حاشیه سود به خودمان وارد می‌شود، مشکل دیگر ما عدم همکاری بانک‌های عامل است و به همین جهت از دولت تقاضا داریم تا از تولیدکنندگان حمایت کنند.

وی افزود : همچنین ما در سال گذشته موفق به کسب جایزه صادرات لوازم خانگی شدیم، ولی متاسفانه در سال جاری به دلیل عدم همکاری‌های لازم نتوانستیم موفقیتی در این خصوص کسب کنیم.

باقری عنوان داشت : پس از کسب ربع قرن تجربه در زمینه تولید انواع لوازم خانگی، علاوه بر تولیدات سنتی لوازم خانگی با بهره گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژی روز و استفاده از تجارب متخصصین داخلی و خارجی و نصب ماشین آلات و تجهیزات مدرن تاکنون در جهت بهینه سازی مصرف انرژی و حفظ محیط زیست اقدامات موثری انجام داده اند.و امیدواریم که از ما حمایت های لازم انجام شود.

 

وی درپایان سخنان خود گفت: مزیت تولیدات شرکت دونارنسبت به تولیدات مشابه داخلی و خارجی، کیفیت بالای محصولات این شرکت می باشد. محصولات ما علاوه بر کسب نشان استاندارد ملی توانسته است گواهی نامه مربوطه مورد تایید مراجع و سازمان های کنترل کیفیت بین المللی را نیز اخذ نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدمات پس از فروش دونار:

هموطنان گرامی می توانند هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد خود را به سامانه پیامکی گروه صنعتی دونار به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۲۱۴۲ ارسال نمایند.

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=8609

742 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند