۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
05:15

یزدان صیدی اعلام کرد؛ شرکت دانش بنیان زرمهرمارلیک اولین شرکت بخش خصوصی و ایرانی مکتشف طلا است / معدن کائولن، فلدسپار و سیلیس سرسپیداریکی از بزرگترین و غنی‌ترین معادن کائولن خاورمیانه می‌باشد/ مشتری مداری در صدر استراتژی ها و اهداف مجموعه کاسپید قرار دارد خبرایران : مدیر تحقیق و توسعه شرکت صنعت

03:1817۰
مدیر تحقیق و توسعه شرکت صنعتی و معدنی زرمهرمارلیک گفت : گروه صنعتی معدنی زرمهرمارلیک اولین شرکت خصوصی و ایرانی است که کلیه عملیات اکتشاف ، استخراج ،فرآوری ، پالایش و تولید شمش طلا و نقره را انجام داده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، یزدان صیدی مدیرتحقیق و توسعه شرکت دانش‌بنیان صنعتی و معدنی زرمهرمارلیک درگفتگو اظهار داشت : گروه صنعتی معدنی زرمهر مارلیک در سال ۱۳۷۷ با هدف انجام فعالیت های معدنی با اکتشاف مواد معدنی فلزی (طلا،نقره،مس و..) و غیر فلزی (کائولین، خاک صنعتی، فلدسپار، سیلیس و…) کار خود را شروع نمود .

وی تصریح کرد : در طی این سالها عمده فعالیت های معدنی در کمربنـد زمین شناسی خواف درونه و محدوده ای به وسعت بیش از ۴۰۰۰ کیلومتر مربع متـمرکز بوده است و با اختـیار گرفـتن متخصصین و کارشناسان مجرب ، مشاورین زبده داخلی و خارجی و همکاری برخی از شرکت های معدنی خارجی موفق به پیشبرد اهداف معـدنی خود با دریافت تعداد زیادی پروانه اکتـشاف فلـزی و غیر فلزی ، بعـلاوه پروانه بهره برداری کانسنگ طلا ، کائـولین، سیلیس،خاک صنعتی و سنگ های ساختمانی شده است.

صیدی افزود : همچنین طی۷سال به عنوان مکتشف و معدن کار نمونه استان و کشوری انتـخاب گردیده است. علاوه براین درقالب طرح های تحقـیقاتی وهمـکاری های متقابل با دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی (هلند) تعداد ۷ مورد پایان نامه کارشناسی ارشد و دکترا در ارتباط با پــروژهش های معـــدنی این شرکت تالیف شده است.

وی ادامه داد : گروه صنعتی معدنی زرمهرمارلیک اولین شرکت خصوصی و ایرانی است که کلیه عملیات اکتشاف ، استخراج ،فرآوری ، پالایش و تولید شمش طلا و نقره را انجام داده است و علاوه بر این در زمینه تولید انواع زیورآلات ، مصنوعات و صنایع دستی از فلزات گرانبها مثل طلا و نقره نیز فعالیت داشته و محصولات خود را به کشورهای متعدد دنیا عرضه می نماید.

صیدی تاکید کرد: همچنین این مجموعه سال‌ها در حوزه فرآوری کائولن فعالیت داشته و دانش و تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارد.

وی با اشاره به اینکه شرکت دانش بنیان زرمهرمارلیک پژوهشگر برتر کشوری و اولین بخش خصوصی مکتشف طلا است، ابرازداشت : ما  ۱۰ سال متوالی مکتشف نمونه  کشوری بودیم. همچنین سه سال متوالی ۹۴، ۹۵ و ۹۶ ما صادر کننده نمونه ملی بوده ایم.

صیدی خاطرنشان کرد: گروه صنعتی و معدنی زارمهر مجهز به دو آزمایشگاه پیشرفته آنالیز شیمیایی و خواص فیزیکی و سرامیک می‌باشد و نقش بسیار مهمی در تضمین کیفیت محصولات کاسپید ایفا می‌کنند.

وی اضافه کرد:  معدن کائولن،فلدسپار و سیلیس سر سپیدار در سال ۱۳۷۷ توسط تیم مجرب اکتشافی گروه صنعتی و معدنی زر مهر و با همکاری معتبرترین شرکت‌های معدنی دنیا از قبیلBHP استرالیا و RioTintoانگلستان با استفاده از پردازش تصاویر ماهواره‌ای و پی ‌جویی‌های گسترده اکتشاف گردید

صیدی عنوان داشت : این معدن به عنوان یکی از بزرگترین و غنی‌ترین معادن کائولن خاورمیانه مطرح می‌باشد در ۲۰۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد حد فاصله شهرستان‌های تربت حیدریه و کاشمر قرار گرفته است

وی درپایان سخنان خود گفت : تنوع کیفیت کاولن در این معدن از لحاظ سفیدی خام و پخت ،میزان اکسید آلومینیم ،استحکام ،مینرالوژی و ضریب انبساط حرارتی بسیار منحصر به فرد بوده و امکان استفاده از آن را در صنایع بسیار زیادی از جمله کاشی ،سرامیک ، انواع چینی و… فراهم نموده است.

ارتباط با واحد فروش:
صادرات :
۰۹۱۲۲۱۲۲۰۲۲
۰۹۳۰۲۱۲۲۰۲۲
فروش داخلی:
۰۹۱۲۲۱۲۲۰۲۲
۰۹۳۸۲۱۲۲۰۲۲

سایت : 

Default

دفتر مرکزی: بلوار سجاد/ سجاد ۳ / میلاد ۲/ پلاک ۲۰ / ساختمان پارسیس
  
کارخانه:
تربت حیدریه، کیلومتر ۹ جاده بایگ – فدیهه

 

تلفکس: ۳۷۶۶۳۳۷۲-۰۵۱
صندوق پستی : ۱۴۳/۹۱۸۶۵
 ——————
سامانه پیامک: ۱۰۰۰ ۱۲۴ ۱۰۰۰
Web: www.zarmehr.com
E-mail: Info@zarmehr.com

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=8606

742 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند