۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
05:11

نصرالله جامی: شرکت شرکت سبا (سالم بهینه آینده نگر) اولین تولیدکننده پودر آلوئه‌ ورا در کشور است

04:5412۰

مدیرعامل شرکت سبا (سالم بهینه آینده نگر) با برند لطفسر گفت: مجموعه شرکت سبا (سالم بهینه آینده نگر) بعنوان اولین تولیدکننده پودر آلوئه‌ورا با برندگان لطفسر در کشور است و این برند صنعتی در اشل جهانی و با قیمت رقابتی عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری, نصرالله جامی مدیرعامل شرکت سبا (سالم بهینه آینده نگر) با برند لطفسر اظهار داشت: مجموعه شرکت لطفسر بعنوان اولین تولیدکننده پودر آلوئه‌ورا در کشور است که این برند صنعتی در اشل جهانی و با قیمت رقابتی عرضه می‌شود.

 

وی تصریح کرد: این گیاه سودمند در دنیا بعنوان طلای سبز نامگذاری شده که با ۷۰ خاصیت مفید خود در تمامی حوزه‌های سلامت کاربرد دارد.

 

جامی افزود: یکی از روش‌های تولیدی این شرکت خشک کردن به روش اسپری می‌باشد، در این روش آلوئه‌ورا استفاده از پودر آن به روش اسپری با مقادیر بالای است. در حوزه ضدآفتاب بصورت گیاهی می‌تواند جایگزین مواد شیمیایی در تولید کرم‌های ضدآفتاب مورد استفاده قرار گیرد.

 

وی عنوان داشت: یکی از محصولات ما پودر ژل آلوئه‌ورا است که در تهیه مواد غذایی، نوشیدنی‌ها و تهیه مواد آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد. بخش دوم تولید ما نیز شامل پاجوش و برگ آلوئه‌وراست که توضیح مفصل آن داخل سایت موجود می‌باشد.

 

جامی ادامه داد: خوشبختانه مناطق جنوبی کشور تنها خطه در ایران است که آلوئه‌ورا می‌تواند بصورت غیر گلخانه‌ای و در شرایط طبیعی کشت شود. همچنین، ما تاکنون پودر آلوئه‌ورا را به کشورهای گرجستان، هلند و روسیه از طریق هرمزگان صادر کرده‌ایم.

 

وی درپایان سخنان خود گفت : مشتریان می‌توانند برای دریافت کاتالوگ و سفارش محصول به سایت ما مراجعه کنند.

 

  • آدرس دفتر مرکزی: تهران، شهرک اکباتان، ورودی D2، واحد ۴۰۳
  • آدرس کارخانه: هرمزگان، بشاگرد، شهرستان گوهران
  • سایت:   latfser.com
  • تلفن: ۰۲۱۴۴۶۵۷۵۱۸
  • همراه: ۰۹۳۵۲۷۶۹۴۸۲

 

 

 

معرفی و تاریخچه

شرکت سبا (سالم بهینه آینده نگر) با تکیه بر ۱۲۰۰۰ ساعت کار مطالعاتی و انجام تحقیقات میدانی از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را در زمینۀ تولید پودر آلوئه ورا با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفتۀ اسپری درایر(S.D)  و روش انحصاری و پسامدرن (S.I.P) که حاصل خلاقیت و دانش تولیدی توسط واحد تحقیق و توسعۀ( R&D) شرکت می‌باشد برای اولین بار در ایران (استان هرمزگان – شهرستان بشاگرد- شهر گوهران) با تاسیس کارخانۀ تخصصی تولید انواع پودر آلوئه ورا شروع کرد.

این رخداد خجستۀ فنی و علمی و استفاده از تکنولوژی پیشرفته و روشی که منحصرا در مالکیت و اختیار این مجموعه می باشد امکان تولید گریدهای گوناگون پودر آلوئه ورا را در بالاترین کیفیت و با قیمت های کاملا رقابتی در داخل و خارج کشور بصورت انحصاری فراهم نموده است. قابل توجه است که این مهم ایران را جزء چند کشور دارندۀ مهارت و دانش فنی بسیار پیشرفته و انحصاری قرار داده است.

 

محصولات:

پودر سفید آلوئه ورا ۱۰۰۰X

 

 

پودر سفید آلوئه ورا ۲۰۰X

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=8767

244 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند