۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
05:13

مهندس احمد عالی‌فر اعلام کرد؛ شرکت دنتوس حوزه تولید یونیت‌های دندانپزشکی فعالیت دارد/ دنتوس اولین صادرکننده تجهیزات دندانپزشکی ایرانی به دنیا است/ یونیت دنتوس مدل D1 و D1 plus با قابلیت‌ها و آپشن‌های جدیدتر به لحاظ کیفیت با برندهای تاپ دنیا قابل رقابت می باشد

13:0015۰
مدیرعامل شرکت دنتوس گفت: محصول جدید ما یونیت دنتوس مدل D1 و D1 plus نام دارد که با قابلیت‌ها و آپشن‌های جدیدتری عرضه شده و از لحاظ کیفیت با برندهای تاپ دنیا برابری می‌کند ولی با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شود که خوسبختانه این محصول مورد استقبال دندانپزشکان واقع شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری، مهندس احمد عالی‌فر مدیرعامل شرکت دنتوس اظهارداشت :  شرکت دنتوس با بیش از ۴۰ سال سابقه در حوزه تولید یونیت‌های دندانپزشکی و اولین صادرکننده تجهیزات دندانپزشکی ایرانی به دنیا هستیم.
مهندس عالی‌فرتصریح کرد: مفتخریم که محصولات ما بالاترین استانداردهای روز بین‌المللی را کسب کرده و توانستیم این صنعت را به جامعه دندانپزشکی دنیا معرفی کنیم.

وی‌ ادامه داد: به طور قطع برای فعالیت و تغییر و تحول در زمینه تجهیزات دندانپزشکی و استفاده از تکنولوژی برای تولید یونیت‌های دندانپزشکی می‌بایست از ایده‌های نوین بهره جست و باید دید محصول جدیدی که با تجربه ۴۰ ساله تولید شده در رقابت با محصولات مطرح دنیا چه جایگاهی را می‌تواند کسب کند.

مدیرعامل شرکت دنتوس تاکید کرد: هدف اصلی ما رقابت گستره‌تر با محصولات تراز اول دنیا بوده که طی سال‌های اخیر به نتایج درخشانی هم دست پیدا کرده‌ایم و خوشبختانه توانستیم محصولی با امتیازات بسیار بالا تولید کنیم که قابل رقابت با محصولات اروپایی باشد.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/Untitled_ieinscs.jpg

وی افزود : محصول جدید ما  یونیت دنتوس مدل D1 و D1 plus نام دارد که با قابلیت‌ها و آپشن‌های جدیدتری عرضه شده و از لحاظ کیفیت با برندهای تاپ دنیا برابری می‌کند ولی با مناسب‌ترین قیمت عرضه می‌شود که خوسبختانه این محصول مورد استقبال دندانپزشکان واقع شده است.

مدیرعامل شرکت دنتوس  اضافه کرد: شرکت دنتوس اولین صادرکننده یونیت‌های دندانپزشکی از ایران بوده و محصولات خود را به دهها کشور جهان صادر می‌کند.
وی درگایان سخنان خود گفت : از جمله افتخارات دیگر ما شرکت در دو مرحله کنگره BIB آمریکا طی سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۴ و اخذ لوح طلایی Total Quality بود که این موفقیت مورد توجه مجامع علمی و تحقیقاتی دنیا قرار گرفت.
آدرس سایت : 

 dentus.ir

دفتر سینا سنتر :

تهران – خیابان آزادی – بین خیابان رودکی و نواب – مجتمع تجهیزات دندانپزشکی سینا سنتر – طبقه اول واحد ۱ –  شرکت دنتوس

 تلفن گویا : ۶۲۸۰۸ -۰۲۱/ ۶۶۴۲۹۸۶۶-۰۲۱

 فکس : ۶۲۸۰۸ – ۰۲۱ داخلی ۹۰۲

 کدپستی : ۱۳۴۵۷۹۵۵۹۹

  ساعات کار شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنجشنبه ها از ساعت ۹ الی ۱۳

 دفتر پاساژ کاوه :

تهران – خیابان آزادی – روبروی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران – مجتمع تجهیزات دندانپزشکی کاوه – پلاک ۲۴ – شرکت دنتوس

 تلفن گویا : ۶۲۸۰۸ -۰۲۱   داخلی ۱۰۲               ۶۶۴۲۹۸۶۶-۰۲۱   داخلی ۱۰۲

 فکس : ۶۲۸۰۸ – ۰۲۱ داخلی ۹۰۳

 کدپستی : ۱۳۱۳۶۵۴۶۸۴

  ساعات کار شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۸ و پنجشنبه ها از ساعت ۹ الی ۱۳

 

 صندوق پستی الکترونیک :

info@dentusdental.com   

  dentus.info@gmail.com   

     sales@dentus.ir

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=9044

758 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند