۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
05:17

علی ارجمند اعلام کرد؛ شهربازی VR پارک در فروشگاه شهروند شعبه بیهقی بصورت ۲۴ ساعته با تخفیف ویژه دایر می‌باشد/ ۲۲ محصول شرکت VR پارک به شهربازی‌داران، مجتمع‌های تجاری و مراکز گردشگری عرضه می‌گردد/ محصولات ما سیمیلاتور شبیه‌سازی واقعیت‌های مجازی هستند

03:00842۰
مدیرعامل شهربازی VR پارک گفت: تولیدات شرکت شهربازی VR پارک اکثراً به شهربازی‌داران، مجتمع‌های تجاری و مراکز گردشگری عرضه می‌گردد و شامل ۲۲ محصول در بیش از ۳۰ شهربازی کشوراست.

علی ارجمند مدیرعامل شرکت شهربازی VR پارک اظهارداشت:   مجموعه وی آر پارک (VR) از سال ۱۳۹۳ با تحقیق و توسعه در زمینه واقعیت مجازی تاسیس شد و امروزه بعد از گذشت ۹ ماه موفق به تولید بیش از ۲۲ محصول شده‌ایم.

وی افزود: محصولات ما سیمیلاتور شبیه‌سازی واقعیت‌های مجازی هستند که در زمینه‌های مختلف سرگرمی و تفریحات مخاطبان خاص خود را دارند و برای سنین مختلف از ۶ سال تا ۶۰ سال را در بر می‌گیرد.

ارجمند عنوان داشت : مخاطبان می‌توانند اوج هیجان، لذت را با این بازی‌ها از قبیل: ماشین‌‌های فرمول باند، سینما، زندان مرگ و موتور تجربه کنند که قابل رقابت با بزرگترین برندهای دنیاست.

وی تاکید کرد: مجموعه‌ای نیز به نام وی آر پارک نیز تاسیس شده که هم شو روم و هم شهربازی که در فروشگاه شهروند شعبه بیهقی بصورت ۲۴ ساعته با تخفیف ویژه دایر می‌باشد.

مدیرعامل شرکت شهربازی VR پارک ابرازداشت : تولیدات ما اکثراً به شهربازی‌داران، مجتمع‌های تجاری و مراکز گردشگری عرضه می‌گردد که شامل ۲۲ محصول در بیش از ۳۰ شهربازی کشور است.

وی درپایان سخنان خود گفت : ساعت کاری این شهربازی همه‌روزه از ۱۰ صبح تا ۳ نیمه شب می‌باشد. که مشتریان ما علاوه بر اینکه می توانند با سایر مشتریان ما همزمان از بازهای مجموعه استفاده کنند به صورت خصوصی نیز رزرو انجام دهند.

آدرس : تهران، میدان آرژانتین، فروشگاه شهروند، طبقه منفی یک ، شهربازی VR پارک

تلفن :   ۰۹۲۱۱۱۵۱۳۱۵

اینستاگرام : vrpark24

 

 

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=6865

244 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند