۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
05:15

محمدصادق قلمکاری اعلام کرد؛ مجموعه کتیبه قلم برای تمام رده های سنی تولید میشود/ محصولات کتیبه قلم دفاترتک خط ،دوخط ،نقاشی،کلاسور وانواع دفاتریادداشت درسایزهای مختلف می باشد/ در۶ استان نمایندگی فروش وگارانتی کامل تحویل محصول داریم

09:0027۰
مدیرعامل شرکت کتیبه قلم گفت : ما تولیدکننده انواع دفاتر تحصیلی اعم از کلاسور، نوت بوک، پلنر، دفاتر تک خط و دو خط، دفتر نقاشی و کلیه ملزومات مدارس و آموزشگاه‌ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری محمدصادق قلمکاری مدیرعامل شرکت کتیبه قلم اظهارداشت  : مجموعه کتیبه قلم از سال ۱۳۹۴ به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه تولید نوشت افزار آغاز کرده است.

قلمکاری عنوان داشت: محصولات این مجموعه برای تمام رده های سنی از ابتدایی تا دانشگاه و شامل دفاتر تک خط ،دو خط ، نقاشی ،کلاسور و انواع دفاتر یادداشت در سایزهای مختلف می باشد و تلاش می کنیم با بهره گیری از به روز ترین ماشین آلات چاپ و صحافی و با هدف آشنایی دانش آموزان با شخصیت ها و کاراکترهای کاملا ایرانی گامی محکم برای تامین نوشت افزار ایرانی برداریم.

وی عنوان داشت :  ما تولیدکننده انواع دفاتر تحصیلی اعم از کلاسور، نوت بوک، پلنر، دفاتر تک خط و دو خط، دفتر نقاشی و کلیه ملزومات مدارس و آموزشگاه‌ها هستیم.

مدیرعامل شرکت کتیبه قلم افزود: ما صفر تا صد تولید را از طراحی تا بسته‌بندی را مستقیما انجام می‌دهیم و در ۶ استان بزرگ کشور نمایندگی فروش و گارانتی کامل تحویل محصول داریم.

وی درپایان سخنان خود گفت : در نظر داریم تا در صورت رفع موانع صادرات هم داشته باشیم و در این راستا انتظار حمایت از ارگان‌های بالادستی جهت تامین کاغذ و تامین نیرو داریم.

آدرس:

بزرگراه دماوند- خیابان سازمان آب – خیابان پنجم شیدایی – کوچه هشت شمالی – پلاک ۱۴

تلفن:

۷۷۳۳۸۳۰۳ – ۷۷۳۳۸۷۸۳

ایمیل:

noreply@noland.com

 

 

محصولات:

 

 

 

 

مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی تهران
مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی تهران
مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی تهران
مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی تهران
مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی تهران
مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی تهران
لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=8050

742 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند