۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
05:02

رحیم چگینی اعلام کرد؛ گروه صنعتی زاگرس پوش تولید کننده پوشاک آقایان و بانوان می باشد/ برند ایرانی زاگرس پوش از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهترین دستگاه‌ های صنعتی دوخت و برش استفاده می کند/ محصولات تولیدی زاگرس پوش مناسب مجالس ، محیط ‌های رسمی و مهم نیز هستند

06:3827۰

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی میدان خبری مدیرعامل پوشاک زاگرس پوش گفت : برندایرانی زاگرس پوش ازبهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهترین دستگاه‌ های صنعتی دوخت و برش استفاده می‌کند تا محصولی با کیفیت مناسب در اختیار مشتریان قرار دهد.

گروه صنعتی زاگرس پوش تولید کننده پوشاک آقایان و بانوان می باشد/ برند ایرانی زاگرس پوش از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه و بهترین دستگاه‌ های صنعتی دوخت و برش استفاده می کند/ محصولات تولیدی زاگرس پوش مناسب مجالس ، محیط ‌های رسمی و مهم نیز هستند

رحیم چگینی مدیرعامل پوشاک زاگرس پوش درگفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت: خوشبختانه ما در پوشاک زاگرس پوش طی سالیان اخیر توانسته‌ایم توسعه محصول را در واحد لباس مجلسی، کژوال و فرم اداری اجرا کنیم.

چگینی تصریح کرد: شرکت زاگرس پوش به عنوان یکی از مطرح ترین برندهای تولید داخل در شهرک صنعتی بروجرد واقع شده و توانسته در این سالها نام خود را در صنعت پوشاک کشور مطرح کند وخوشبختانه امروز ما ۱۵ نمایندگی در سطح کشور با برند زاگرس داریم. که ۵ فروشگاه واقع درشهر تهران می‌باشند.

وی خاطرنشان کرد : گروه صنعتی زاگرس پوش با پیشینه بالغ بر یک دهه فعالیت پویا و مستمر، واحدی صنعتی و نوین در عرصه پوشاک آقایان و بانوان به شمار می‌رود و در راستای خدمت‌رسانی و راحتی هرچه بیشتر مشتریان گرامی، فروشگاه اینترنتی خود را نیز راه اندازی کرده و امکان خرید غیرحضوری را فراهم نموده است.

چگینی اضافه کرد : ما با ارائه انواع لباس‌های مردانه مانند: انواع پیراهن مردانه (پیراهن‌های رسمی، یقه دیپلمات، چهارخانه، آستین کوتاه، طرحدار و…)، انواع کت و شلوار مردانه (ساده، دامادی، چهارخانه، دیپلمات)انواع شلوار مردانه از جمله: پارچه‌ای، کتان، جین و مخمل، انواع کت تک، تیشرت و پولوشرت، جلیقه، پالتو، بارانی، کاپشن و …، کفش‌ها و اکسسوری مردانه سعی کرده‌ایم تجربه‌ی خرید اینترنتی با خیالی راحت و توام با لذت را برای مشتریان فراهم کنیم.

وی افزود : زاگرس در دسته بندی زنانه نیز محصولات متنوعی از جمله: انواع مانتو (مانتو شلوار اداری، مانتو مزونی و…)، پالتو زنانه، بارانی، شومیز و شلوارهای زنانه (جین، پارچه‌ای) را ارائه کرده تا بانوان نیز هرآنچه مورد نیازشان است را به راحتی خرید کنند.

چگینی بااشاره به اینکه درنظر داریم تا تعداد نمایندگی‌ها را درکل کشور افزایش دهیم ، ابرازداشت: محصولات زاگرس پوش ازنظر کیفیت وتنوع مطابق سلیقه مردم و قابل رقابت با بهترین‌های دنیاست وما هم ازلحاظ نوع ماشین‌آلات وهم متریال استفاده شده و به همین جهت بهترین خروجی راهم تحویل می‌دهیم و اعتقاد ما براین است که ایران سرزمین توانستن ، فرهنگ و هنر است و هرایرانی نیاز دارد به یک لباس مناسب دارد و چه چیزی بهترازاینکه یک ست از کت و شلوارهای زاگرس را بپوشد .

وی ادامه داد : زاگرس برندی است که نامش ، برگرفته ازمنطقه جغرافیایی با غنی ترین تاریخ و پیش از تاریـخ است، اما تاکنون به علت بی توجهـی ما به تاریـخ و پیشینه خود ، آن ارزش لازم را به خود اختصاص نداده است.

مدیرعامل برند زاگرس پوش خاطرنشان کرد : برند زاگرس بر سه پایه اساسی شکل هنر، طبیعت و فرهنگ گرفته است. هر سه مورد مذکور در زاگرس ، تصویری از اصالت و منحصـر به فرد بودن را درذهن تداعی می کند ،حتی اگرگران ترین برند کت و شلوار دنیا نباشیم ، ولی اصالت دربطن خود، ماورای هر قیمتی است وآنچه زاگرس پوش می بخشد اصالت در پوشش است.

وی درپایان سخنان خود گفت : حمایت از تولید داخلی همواره یکی از اصلی ترین دغدغه‌های ما در صنعت پوشاک است، برند زاگرس پوش در این شرایط حساس کنونی تلاش می کند که در کنار مردم، مسئولیت های اجتماعی را به نحو احسنت انجام دهد تا علیرغم به کارگیری نیروهای بیکار، اقتصاد، بازارکار و معیشت هموطنان‌مان را رونق ببخشد.

اطلاعات تماس :

فروشگاه مرکزی : تهران، خیابان ولی عصر، حد فاصل زرتشت و فاطمی نبش کوچه پرستو
تلفن تماس:
۰۲۱۴۳۰۶۴۰۰۰
فکس :
۰۲۱۴۳۰۶۴۰۰۰

سایت : 

ایمیل:

zagrospooshdabirkhaneh@gmail.com

 

 

محصولات :

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=8538

758 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند