۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
05:12

دکترنوید طاهری اعلام کرد؛ شرکت رایان شیمی شریف به عنوان مجموعه ای تحقیقاتی خدمات تحقیق و توسعه را بصورت برون‌سپاری انجام می‌دهد/ دوره‌های آموزش فرمولاسیون برای تولیدکنندگان، کارشناسان، دانشجویان و افراد علاقمند به صنعت آرایشی و بهداشتی برگزار می‌شود

05:1613۰
مدیرعامل شرکت رایان شیمی شریف گفت: دوره‌های آموزش فرمولاسیون برای تولیدکنندگان، کارشناسان تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت، دانشجویان و افرادی که علاقمند به صنعت آرایشی و بهداشتی هستند برگزار می‌شود.

 دکترنوید طاهری مدیرعامل شرکت رایان شیمی شریف  اظهارداشت: شرکت رایان شیمی شریف به عنوان مجموعه ای تحقیقاتی خدمات تحقیق و توسعه را بصورت برون‌سپاری انجام می‌دهد، یعنی در واقع مهندسی معکوس فرمولاسیون را بجای مشتریان انجام می‌دهیم.

وی افزود: بحث دیگر مواد اولیه پیشرفته است، یعنی در بحث مواد اولیه شیمیایی و یا حتی ترکیبات طبیعی که موجب عملکرد اصلی یک محصول آرایشی و بهداشتی می‌شوند را شناسایی کرده و به مشتریان معرفی کرده تا سبب ارتقاء عملکرد و کیفیت محصولات شود.

دکترطاهری ادامه داد: فعالیت دیگر ما، بحث دوره‌های آموزش فرمولاسیون می‌باشد، که این دوره‌ها برای تولیدکنندگان، کارشناسان تحقیق و توسعه و کنترل کیفیت، دانشجویان و افرادی که علاقمند به صنعت آرایشی و بهداشتی هستند برگزار می‌شود.

وی در خصوص افزایش نرخ ارز هم ابرازداشت: متاسفانه بدلیل نوسانات شدید نرخ ارز، تقاضا از سوی مشتریان کاهش یافت، زیرا طرح‌های توجیهی که پیش از این برایشان مقرون به صرفه بود، امروزه دیگر صرفه اقتصادی ندارد؛ به همین دلیل یکسری فعالیت‌های جدیدی ازجمله داخلی‌سازی انجام شده است وما بعنوان یکی ازمجموعه‌هایی که تحقیق و توسعه انجام می‌دهیم، برای داخلی‌سازی اقبال بیشتری به ما داشته‌اند که در مجموع مانع از خروج ارز از کشورمان شده‌ایم.

دکترطاهری تاکید کرد: صادرات ما در قالب مواد اولیه و یا خدمات فنی می‌باشد و هر آنچه که هسته و پوسته دانش فنی باشد، چه در قالب مواد و چه در قالب دانش فنی انجام می‌دهیم. ما به دیگران به قولی؛ ماهیگیری می‌آموزیم و کلاس‌های ما بصورت حضوری و چه غیر حضوری با قیمت بسیار کم و ارائه مدرک قابل استعلام به هنرجویان برگزار می‌شود .

وی درپایان سخنان خود گفت : هدف نهایی ما شبکه‌سازی است؛ یعنی اگر افرادی که در این صنعت تازه‌کار باشند و یا حتی افراد باتجربه، در این مجموعه مشاوره‌های فراوانی از جمله صادرات می‌گیرند.ضمن اینکه امروزه کمتر کسی در صنعت آرایشی و بهداشتی یافت می‌شود که با برند شیمی چی و فرمول چی آشنا نباشند.

  • آدرس : تهران، خیابان آزادی، بعد از دانشگاه صنعتی شریف، کوچه صادقی، پلاک ۲۹، واحد۴، شیمیچی
  • سایت :shimichi.ir
  • تلفن : ۰۲۱۶۵۰۱۳۱۹۷ – ۰۲۱۶۵۰۱۳۲۰۶ – ۰۲۱۴۴۳۴۰۱۳۱
  • ۰۹۳۵۸۳۸۸۲۷۴
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه ۱۶:۳۰-۰۸:۰۰ پنجشنبه ۱۲:۰۰-۰۸:۰۰

 

 

 

فروشگاه:

 

 

خدمات آنالیز:

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=6837

758 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند