۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
05:10

دکترمحمد بابایی اعلام کرد؛ دهکده توریستی تفریحی سلامت صبا درمنطقه خوش آب وهوا استان قم قراردارد/ دهکده سلامت صبا با امکانات تفریحی ، ورزشی دارای ویلاهای اقامتی با بهترین امکانات رفاهی است

04:0019۰
مدیرعامل دهکده سلامت صبا درخصوص تفاوت دهکده سلامت صبا با سایر دهکده ها و مراکز تفریحی کشورگفت : تفاوت این پروژه با پروژه‌های دیگر، کامل و جامع بودن آن است و تمامی امکانات تفریحی و ورزشی درنظر گرفته شده است.

دکترمحمد بابایی مدیرعامل دهکده سلامت صبا اظهارداشت: منطقه نمونه گردشگری دستجرد در ضلع غربی استان قم در منطقه خوش آب و هوا و با اختلاف دمای ۱۰ درجه با مرکز استان قم قرار دارد. درواقع دهکده سلامت صبا اولین دهکده سلامت در کشور واقع درمنطقه نمونه گردشگری بین المللی دستجرد قم و در بین تمام مناطق نمونه گردشگری کشور از امکانات  نسبتا خوبی برخورداراست.

وی عنوان داشت : این دهکده با رویکرد گردشگری سلامت تاسیس شده و چندین سال است که به عنوان منطقه سالم این استان معرفی شده است.

دکتربابایی افزود: این دهکده مابین استان‌های مرکزی، البرز، تهران، قم و اصفهان واقع شده و بخاطر نزدیک بودن به شاهراه اقتصادی سلفچگان، اکثر استان‌های کشور به این منطقه دسترسی دارند.

وی با اشاره به اینکه «شعارما ازتهران تا دهکده سلامت صبا کمتراز ۲ ساعت بدون چراغ قرمز!» است ، خاطرنشان کرد: چشمه‌های آب معدنی دهکده صبا نیز یکی ازمقاصد گردشگری است. همچنین دهکده ورزشی نیز فاز سوم توسعه این منطقه است‌.

مدیرعامل دهکده سلامت صبا درخصوص تفاوت دهکده سلامت صبا با سایر دهکده ها و مراکز تفریحی کشور تاکید کرد : تفاوت این پروژه با پروژه‌های دیگر، کامل و جامع بودن آن است و تمامی امکانات تفریحی و ورزشی درنظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: همانطورکه می‌دانید در مرکز کشور امکانات تفریحی آبی آنچنانی وجود ندارد و به همین جهت استقبال بی‌نظیری از این دهکده مشاهده شده و ضمن اینکه در راستای تحقق شعار سلامت محور، استفاده از دخانیات و اتومبیل در این منطقه ممنوع می‌باشد.

دکتربابایی درپایان سخنان خود گفت : این مجموعه شامل یکسری ویلاهای اقامتی سه خوابه و تک‌خوابه هتلی با تمامی امکانات رفاهی است و با توجه به فرارسیدن سال جدید، درنظر داریم برنامه‌ریزی‌های جدیدتر و پویاتر و امکانات بیشتری در اختیار مسافرین قرار دهیم.

 

آدرس: کیلومتر ۲۰ جاده سلفچگان به تفرش، منطقه نمونه گردشگری ین‌المللی دستجرد

سایت: www.dehkadesaba.com

کانال :http://telegram.me/dehkadesaba

اینستاگرام :https://www.instagram.com/dehkadesaba

تلفن : ۰۹۱۲۲۵۳۲۱۸۵ / ۰۹۱۲۰۹۵۴۹۰۰   

۳- ۰۲۵۳۵۲۲۴۳۶۱

شماره رزرو: ۰۲۵۳۱۰۳

ایمیل : info@DehkadehSalamat.com

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=6829

742 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند