۰۱ / ۰۸ / ۱۴۰۳
05:12

حمید کرمی اعلام کرد؛ شرکت کوک تحریر نوین با برند یونیفای در زمینه تولید جامدادی و کیف فعالیت دارد/ محصولات کوک تحریر در سه برند کوکیا، یونی فای و کلین با استانداردهای روز دنیا تهیه می‌شوند/ کوک تحریر نوین نخستین کارخانه تخصصی جا مدادی ۳ بعدی و تبلتی در کشور است

05:0217۰
مدیرعامل شرکت کوک تحریر نوین گفت : شرکت یونیفای در زمینه تولید جامدادی و کیف فعالیت می‌کند و تمامی مراحل طراحی، چاپ و دوخت آن در داخل کشور انجام و به دلیل خودکفایی دیگر نیازی به واردات این نوع محصولات نداریم.

به گزارش پایگاه خبری، حمید کرمی با مدرک دکترای مدیریت استراتژیک به عنوان مدیرعامل شرکت کوک تحریر نوین اظهارداشت : شرکت یونی فای در زمینه تولید جامدادی و کیف فعالیت دارد و  تمامی مراحل طراحی، چاپ و دوخت محصولات ما در داخل کشور انجام می شود و به دلیل خودکفایی در تولید جامدادی و کیف دیگر نیازی به واردات این نوع محصولات نداریم.

کرمی با اشاره به اینکه شرکت کوک تحریر نوین نخستین کارخانه تخصصی جا مدادی ۳ بعدی و تبلتی در کشور است، تصریح کرد : محصولات  شرکت کوک تحریر در سه برند کوکیا، یونی فای و کلین با استانداردهای ISO GMP  و CE اروپا تحت لیسانس روز دنیا تهیه و تولید می‌شوند.

وی عنوان داشت : با برنامه‌ریزی‌های انجام شده قصد داریم طی چندماه آینده User های مورد نظر را توسط پرسنل اداری راه‌اندازی کنیم تا مشتریان برای خرید از سایت کارت گارانتی تحویل بگیرند.

 

https://www.khabareiran.ir/FileCenter/Multimedia/Images/Galleries/01_krcmdsb.jpg

کرمی افزود: اگر مسئولین امر بتوانند قاچاق کالا را کنترل کنند، می‌توانیم اشتغالزایی بیشتری در این زمینه داشته باشیم و آماده انعقاد قرار داد برای اعطای نمایندگی در سراسر کشور هستیم.

مدیرعامل شرکت کوک تحریر نوین تاکید کرد: محصولات ما به دلیل کیفیت بالا قابل رقابت با محصولات خارجی است و خوشبختانه توانسته‌ایم رایزنی‌های قابل قبولی در امر صادرات کالا به کشورهای عراق، عمان، امارات و سوریه داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد:  خانم «بهاره معنوی» با مدرک فوق لیسانس طراحی صنعتی به عنوان مدیر طراحی و تولید شرکت کوک تحریر نوین بسیاری از ایده ها و طرح های شرکت را انجام می دهند و ما آماده پذیرش نیروی انسانی و آموزش آنها با چرخ خیاطی هستیم که مزایای بسیار خوبی همچون خوابگاه، تغذیه و بیمه نیز برای آنها در نظر گرفته‌ایم.

 

لوازم التحریر

کرمی با اشاره به اینکه شرکت کودک تحریر در نمایشگاه‌های بین‌المللی نیز شرکت خواهد نمود، گفت : امسال در نمایشگاه بین‌المللی لوازم‌التحریرشهر آفتاب با سه برند خود شرکت و از ۶۰ مدل مختلف جامدادی رونمایی کرده‌ایم که هر مدل با بالاترین استاندارد و کیفیت تولید شده اند وبرای مخاطب ما که کودکان هستند جذابیت دارند.

اطلاعات تماس :

آدرس : تهران ، شهرستان ورامین ، شهرک صنعتی خیرآباد ، خیابان شهیدبهرام مصیری جنوبی ، کوچه صنعت۱ ، بن بست اول ، پلاک ۱۷٫۱ ، طبقه همکف

شماره تلفن دفتر مرکزی :

۰۲۱-۵۵۱۶۴۹۰۹

۰۲۱-۵۵۱۶۴۹۰۸

تماس با انبار : ۳۶۸۳۳۹۱۸-۰۲۱

تماس با مدیر ارشد : ۰۹۰۲۶۷۶۹۶۱۴

تماس با مدیر فروش : ۰۹۲۰۶۷۶۹۶۱۴

 تلگرام : fantezi_unify@

 اینستاگرام : unifyiran

سایت : unifyiran.com

محصولات:

 

محصولات ۱۴۰۳

محصولات ۱۴۰۰

محصولات ۱۳۹۹

جامدادی

کیف مدرسه

لوازم التحریر فانتزی

لوازم التحریر چوبی

ست فانتزی

قمقمه

 

لینک کوتاه
http://meydanekhabari.ir /?p=9187

758 نوشته

بدون دیدگاه

پاسخ دهید

فیلدهای مورد نیاز با * علامت گذاری شده اند